• Anonym (Anonym)

    Normala hormonprover och ändåPCO?

    Flera kvinnor som gjort hormonprover? Kollat referensvärden men det står inte tydligt.. är jag i förklimakteriet 
    P-Östradiol Resultat: 125 pmol/L
    P-FSH Resultat: 6.58 IU/L
    P-LH Resultat: 3.0 IU/L

  • Svar på tråden Normala hormonprover och ändåPCO?
  • Anonym (e)

    Vänta på läkaren om det inte är lätt att hitta. Då kommer ingen annan här heller att kunna svara på något som kan påverkas av annat som vi inte är insatta i.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (e) skrev 2024-03-28 15:52:52 följande:

    Vänta på läkaren om det inte är lätt att hitta. Då kommer ingen annan här heller att kunna svara på något som kan påverkas av annat som vi inte är insatta i.


    Har sett flera som fått Hjälp av andra i tråden som haft samma problem som jag.. läkaren har inte sagt något men vill se andras erfarenheter
  • Anonym (e)

    Därför du gjorde 4 trådar? ;P eller bara 4?


     


    Du har både förklimakteriet och pco som frågeställning i TS.


     


     

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (e) skrev 2024-03-28 15:57:15 följande:

    Därför du gjorde 4 trådar? ;P eller bara 4?


     


    Du har både förklimakteriet och pco som frågeställning i TS.


     


     


    Jag förstår inte varför många läser men ingen svarar eller vill hjälpa? Om du googlar på trådar som PCOS i familjeliv så finns det en hel del kvinnor som hjälpt andra kvinnor jämfört resultat osv blir faktiskt besviken att ingen svarar mig eller har något vettigt svar..
  • Anonym (e)

    Du postar om specifika värden där du själv inte hittar bra svar, tråd efter tråd mitt på dagen och förväntar dig nog alldeles för mycket för ett forum som knappast har många seriösa kvar. Att ingen svarar är inte för alla struntar i dig utan för att ingen som kan är online. Att då göra mer trådar hjälper inte när folk väldigt sällan går in i specifika forumdelar utan väljer att se "allt nytt"

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (e) skrev 2024-03-28 16:25:52 följande:

    Du postar om specifika värden där du själv inte hittar bra svar, tråd efter tråd mitt på dagen och förväntar dig nog alldeles för mycket för ett forum som knappast har många seriösa kvar. Att ingen svarar är inte för alla struntar i dig utan för att ingen som kan är online. Att då göra mer trådar hjälper inte när folk väldigt sällan går in i specifika forumdelar utan väljer att se "allt nytt"


    Tack för svaret! Bättre bemötande här än på flashback, men kan du hjälpa mig att göra en startråd? Jag är så dålig på att utrycka mig 
Svar på tråden Normala hormonprover och ändåPCO?