• Reclaimyourself

    Tips på roliga trolltrådar?

    Vilka är de bästa och mest underhållande trolltrådar du sett här på FL? 
    Kom med era tips, jag behöver skratta lite!

  • Svar på tråden Tips på roliga trolltrådar?
  • Reclaimyourself

    Dessutom tycker jag inte att det finns så jättemånga "vuxna" på FL med tanke på hur det mobbas i många trådar och att det finns så många som är elaka mot varandra här! 
    Det är väl knappast någon seriös mogen sajt med tanke på det!?

  • Anonym (Nej)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 03:49:03 följande:

    Dessutom tycker jag inte att det finns så jättemånga "vuxna" på FL med tanke på hur det mobbas i många trådar och att det finns så många som är elaka mot varandra här! 
    Det är väl knappast någon seriös mogen sajt med tanke på det!?


    Aldrig funderat på om det kanske kan vara just trollen som utmärker sig på det sätt du beskriver härinne?
  • Anonym (Ludenröv)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 03:19:37 följande:

    Förresten så har det hänt att jag blivit missförstådd och att någon/några har trott att jag trollat fast jag inte alls har gjort det. Det rör mig inte i ryggen att bli kallad troll. Och jag förstår inte hur många av er kan reagera med så starka känslor på (uppenbara!) trolltrådar? What's the big deal liksom?!


    Jag minns flera bra och roliga troll.
    Minns ni ANOF?
    Helt underbar!
  • Freddie K

    Troll är bara jobbiga  och elaka. De har inte här att göra. Tyvärr finns det ju troll i det verkliga livet med. Svårt att bli kvitt de. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • EnAnonumius
    Anonym (Ludenröv) skrev 2024-03-20 04:05:44 följande:
    Jag minns flera bra och roliga troll.
    Minns ni ANOF?
    Helt underbar!
    ANOF minns man ju.. Ett person som lyckade att kombinera "trollande och finess"
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Reclaimyourself
    EnAnonumius skrev 2024-03-20 06:43:28 följande:
    ANOF minns man ju.. Ett person som lyckade att kombinera "trollande och finess"
    Hur hittar jag till ANOF's tråd?
  • Anonym (Bamse Bask)
    Freddie K skrev 2024-03-20 05:04:56 följande:

    Troll är bara jobbiga  och elaka. De har inte här att göra. Tyvärr finns det ju troll i det verkliga livet med. Svårt att bli kvitt de. 


    Jag minns hur svårt det var för Antcimex att bli av med faraomyror. Troll måste vara ännu besvärligare.

    På Ebay så var det ett troll en gång som sålde stenen som dödade Goliat.

    Jag skrev en rolig dikt igår:

    Bamse är en riktig bask
    Han ville ha lite kaffekask
    För han hade en liten task
  • Anonym (Old)
    Anonym (Ludenröv) skrev 2024-03-20 04:05:44 följande:
    Jag minns flera bra och roliga troll.
    Minns ni ANOF?
    Helt underbar!
    Jag tänker på Anof och när hon gick handlade med sin skottkärra. Fullkomligt hysteriskt roligt!
  • EnAnonumius
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 06:55:24 följande:
    Hur hittar jag till ANOF's tråd?
    Oj oj oj, ANOF skrev många många trådar.. Tyvärr har den medlemmen var inaktiv också sedan 5+ år..

    Här är två av hennes trådar, som jag hittade lite snabbt. Hon har skrivit mer men hittar dem inte..

    https://www.familjeliv.se/forum/thread/53951057-jag-har-blivit-avstangd-fran-min-nya-matbutik-for-att-jag-handlar-for-lite

    https://www.familjeliv.se/forum/thread/31791592-nagon-med-erfarenheter-av-svan
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Old) skrev 2024-03-20 07:23:11 följande:
    Jag tänker på Anof och när hon gick handlade med sin skottkärra. Fullkomligt hysteriskt roligt!
    Jag försökte själv leta efter den men hittade den inte..

    Helvete vad jag skrattade i den tråden.
    En av hennes bästa.. Skottkärran och Svanarna, är väl de jag ser som de bästa från ANOF. 🤣🤣🤣

    Undra vad hon tog vägen?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Tips på roliga trolltrådar?