• Anonym (Lisa)

    DP!

    Någon Tjej här som har fått uppleva det? Om i sånt fall, viken ställning var lättast att vara i?

  • Svar på tråden DP!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-03-12 15:38:48 följande:
    DP!

    Någon Tjej här som har fått uppleva det? Om i sånt fall, viken ställning var lättast att vara i?


    Eftersom det handlar om två penetrationer samtidigt tänker jag att det borde bli två ställningar samtidigt, exempelvis rida för vaginal penetration och doggy för anal penetration.

    Så tänker jag kring DP, eller menar frågeställaren något annat med DP. Tänker du på två samtidigt på samma ställe, vaginalt vanligtvis, möjligt med analt men är nog mycket ovanligare/ svårare och oralt torde vara väldigt ovanligt och svårt.

    Två vaginalt samtidigt - då torde det också vara rida och doggy som funkar bäst.

    Är jag ute och cyklar helt?

    Lycka till!
  • Anonym (DP 2.0)

    Vi har tänkte lite samma sak jag o sambon. Har provat DP fast med mig och en dildo, vissa ställningar är lite besvärliga. Nån som har bra tips när man vill vara i båda hålen? 

  • Anonym (Våga testa)

    Jag tycker att det först och främst behövs jättebra trygghet och avslappnad atmosfär. Och humor och förmåga till skratt när det strular lite.

    Vi började med att jag red min älskare ansikte mot ansikte, han på rygg,
    och min man tog mig bakifrån.
    För oss var det inte helt enkelt att få till i början, svårt hitta rätt vinklar och ställning utan att någon trillar ut, inte helt enkelt för båda männen att båda samtidigt måste hålla ståndet, även när det strular lite.
    Min man har sagt att det är svårare i en väldigt mjuk säng att hitta rätt position bland alla ben och att hitta rätt vinklar.
    När vi fick till det och kom in i en skön rytm så var det både spännande, upphetsande och underbart skönt för mig.

    Vi har testat att antingen älskaren (eller min man) sitter eller halvligger i soffan, jag rider ansikte mot ansikte, medan min man (eller älskaren) då kan stå stående på golvet och ta mig bakifrån. Detta har visat sig vara lite lättare för oss och enklare och stabilare för den som står bakom.

    Vi har också testat en gång att älskaren sitter eller halvligger i soffan medan jag sätter mig på honom, med ryggen mot honom, och låter honom tränga in där bak, medan jag tar emot min man framifrån. Vi fick inte till det på samma sätt men jag tror att det kan komma att bli mycket lyckat när vi väl får till det. Förhoppningsvis nästa gång.

    När jag samtidigt tar emot båda så kräver det lite mera uppvärmning, och att jag är helt avslappnad, för mig att ta min älskare där bak för han har betydligt större och grövre än min man. Därför har det ofta blivit naturligt att min man är bakom mig. Men jag gillar att uppleva båda varianterna.

  • Anonym (Bull)

    Är bull åt lite gifta per men händer att jag ställer upp på en DP. Men då vill jag vara den som tar frun i röven och lite endast med frun.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej)
    Anonym (DP+) skrev 2024-03-15 21:10:49 följande:

    Trodde att DP är dickpic.


    Usch ja
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-03-20 13:30:23 följande:

    Vi har kört dp några gånger. Samtliga gånger har en kille legat på rygg, frun min på mage ovanpå med med den killens kuk i fittan och så den andra killen bakom och tar henne analt.
    Vi har även kör dvp så, då låg extrakillen underst och och jag stog bakom och trängde in i hennes fitta också. Det var lite bökigt till att börja med och den andra killens kuk gled ut flera gånger men sen fick vi till det och knullade henne båda två i fittan samtidigt. Vi provade också att jag låg på rygg, frun på rygg ovanpå mig med min kuk i fittan och så skulle den andra också stoppa in sin kuk i fittan samtidigt men det funkade tyvärr inte. 
    Nästa gång vi träffas hade vi tänkt att jag ska ligga underst med frun på rygg ovanpå mig med min kuk i analen och så lägger hon upp benen på den andra killens axlar när han knullar henne vaginalt. Det tror jag kommer funka bra. Dubbel analt vill hon inte prova när jag frågade så det får vara. Vill hon prova det också i framtiden så kommer hon säga till.
    Vi ska iväg på semester nu i vår där det finns ett riktigt bra nudistbad. Se om vi får till att få med kanske två killar så hon kan få kuk i alla tre hål samtidigt. En av hennes största fantasier är att bli knullad av flera samtidigt och få alla tre hålen uppfyllda samtidigt.


    Vi gjorde en variant på DVP mest av en slump då min fru hade en stor grov glasdildo i sig vaginalt och när hon bad mig komma in i henne vaginalt gled jag helt enkelt in i henne med den stora dildon kvar i hennes samtidigt.

    Hon låg på rygg och jag kom in i henne med dildon kvar i henne under mig. Jag blev förvånad hur enkelt det var att glida in, kändes inte trångt alls faktiskt. Hon var orolig att det skulle göra ont för mig men kändes bara härligt även om räfflorna i den stora glasdildon kändes mot mig i henne.

    Nu är jag sugen på att fista henne vaginalt men det ska bli rätt tillfälle för det. Hon är inte avvisande alls utan lite nyfiken på det.
Svar på tråden DP!