• Anonym (Oet)

    Att lära sig tycka om att suga

    Ni som tycker om att suga kuk - har den egna njutningen funnits där från första gången eller är det nåt som vuxit fram? Är det något ni liksom lärt er att tycka om?

    En vännina berättade om hur hon gått från att få äckelkänslor av akten - lukten, smaken av sperma, själva kuken och hela situationen - till att se det som en höjdpunkt och källa till egen njutning. Där handlade det förvisso mycket om olika partners där hon är mer attraherad av den nuvarande, inklusive hans kön.

  • Svar på tråden Att lära sig tycka om att suga
  • Anonym (Isa)
    Jim84 skrev 2024-04-30 07:27:48 följande:
    Det är stor skillnad på förmågan att ta emot en kuk i munnen. Har varit med om allt ifrån kvinnor som inte klarar mer än ollonet till min nuvarande som går nästan hela vägen in till kroppen.
    Du verkar vara en klok man! Nästan larvigt klok.😂 OBS jag gillar dig och det du skriver! Så ingenting negativt...från mitt håll i varje fall. haha

    För det är ju så som du säger..iaf enligt mig..man kan ha stor mun, men vad hjälper det om det man ska ta in i munnen är större än själva munnen, typ..
    Då kan det bli lite svårt...kanske..kanske!?  
  • Jim84
    Anonym (Isa) skrev 2024-05-01 00:11:45 följande:
    Du verkar vara en klok man! Nästan larvigt klok.😂 OBS jag gillar dig och det du skriver! Så ingenting negativt...från mitt håll i varje fall. haha

    För det är ju så som du säger..iaf enligt mig..man kan ha stor mun, men vad hjälper det om det man ska ta in i munnen är större än själva munnen, typ..
    Då kan det bli lite svårt...kanske..kanske!?  
    Haha, larvigt klok vet jag inte? har nog mest erfarenhet av oralsex med flera olika kvinnor (och några män). Vet därav att skillnaderna är stora. Dock handlar det ju om mer än stort gap/stor mun, en del kan ju ha problem att ta emot längre in i munnen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jag)

    Det där är olika för min del. Jag suger inte en kille jag träffar tillfälligt för det första, då ligger man och så är det klart. I de fasta relationer jag har haft så har jag aldrig varit särskilt intresserad av att suga eftersom det funnits en förväntan om det och själv har jag aldrig fått något tillbaka. Det var något som jag gjorde med en stor suck inombords och bara ville få överstökat. Har nu träffat en kille som även ger mig något tillbaka, han vill få mig att njuta och vi möts på mer lika villkor sexuellt. Tänkte så sent som idag på att jag skulle vilja suga honom snart igen (det är ofta en del av vårt förspel) och den känslan har jag aldrig haft med någon annan. Jag tror det beror just på att han också ger mig något, och att det aldrig känns som en förväntan utan ett samspel. Han respekterar mina gränser och om jag backar på något sätt så tar han det direkt som en helt naturlig sak, det finns noll tvång eller besvikelse på något plan, precis som det ska vara!

  • Anonym (Suck)

    Jag har svårt att beskriva det. Har nog alltid gillat att suga. Kändes kanske lite underligt de första två-tre gångerna, men sen var jag "hooked".

  • Anonym (Oet)
    Anonym (Suck) skrev 2024-05-01 18:12:36 följande:

    Jag har svårt att beskriva det. Har nog alltid gillat att suga. Kändes kanske lite underligt de första två-tre gångerna, men sen var jag "hooked".


    Var det samma för dig, att det där med att ta satsen i munnen till en början var en tröskel?
  • Anonym (Oet)
    Anonym (Jag) skrev 2024-05-01 09:39:49 följande:

    Det där är olika för min del. Jag suger inte en kille jag träffar tillfälligt för det första, då ligger man och så är det klart. I de fasta relationer jag har haft så har jag aldrig varit särskilt intresserad av att suga eftersom det funnits en förväntan om det och själv har jag aldrig fått något tillbaka. Det var något som jag gjorde med en stor suck inombords och bara ville få överstökat. Har nu träffat en kille som även ger mig något tillbaka, han vill få mig att njuta och vi möts på mer lika villkor sexuellt. Tänkte så sent som idag på att jag skulle vilja suga honom snart igen (det är ofta en del av vårt förspel) och den känslan har jag aldrig haft med någon annan. Jag tror det beror just på att han också ger mig något, och att det aldrig känns som en förväntan utan ett samspel. Han respekterar mina gränser och om jag backar på något sätt så tar han det direkt som en helt naturlig sak, det finns noll tvång eller besvikelse på något plan, precis som det ska vara!


    Vad härligt för dig! Få saker dödar ju lusten som när sexuella handlingar förväntas på det sättet som du beskriver.
  • Anonym (Frälst)
    Anonym (Jag) skrev 2024-05-01 09:39:49 följande:

    Det där är olika för min del. Jag suger inte en kille jag träffar tillfälligt för det första, då ligger man och så är det klart. I de fasta relationer jag har haft så har jag aldrig varit särskilt intresserad av att suga eftersom det funnits en förväntan om det och själv har jag aldrig fått något tillbaka. Det var något som jag gjorde med en stor suck inombords och bara ville få överstökat. Har nu träffat en kille som även ger mig något tillbaka, han vill få mig att njuta och vi möts på mer lika villkor sexuellt. Tänkte så sent som idag på att jag skulle vilja suga honom snart igen (det är ofta en del av vårt förspel) och den känslan har jag aldrig haft med någon annan. Jag tror det beror just på att han också ger mig något, och att det aldrig känns som en förväntan utan ett samspel. Han respekterar mina gränser och om jag backar på något sätt så tar han det direkt som en helt naturlig sak, det finns noll tvång eller besvikelse på något plan, precis som det ska vara!


    Vad härligt att höra att du hittat rätt,  grattis!

    För mig var det ett uppvaknande när jag kom på mig själv med att vara sugen på att suga. När de tankarna kommer vet man att man är rätt ute 😀
  • Anonym (V)

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (Oet) skrev 2024-05-02 06:52:18 följande:
    Var det samma för dig, att det där med att ta satsen i munnen till en början var en tröskel?
    Nja, alltså första gången gick inte så bra, men det var för att han inte varnade mig. Vid andra tillfället sa killen till och jag var beredd,
  • Jim84
    Anonym (V) skrev 2024-05-02 14:50:08 följande:

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.


    1-2 timmar, vilken dröm! Länge sedan jag var med om en sån maraton-avsugning. Min nuvarande både njuter av och är fantastisk på att tillfredsställa mig med munnen men hon pallar sällan längre än 15-20 minuter.
  • Anonym (Oet)
    Anonym (V) skrev 2024-05-02 14:50:08 följande:

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.


    Oj, 1-2 timmar, får du inte ont i käkarna av att hålla på så länge?
  • Meddelande borttaget
  • Mackan24
    Anonym (V) skrev 2024-05-02 14:50:08 följande:

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.


    Låter ju helt underbart!!! 
  • Anonym (Isa)
    Anonym (V) skrev 2024-05-02 14:50:08 följande:

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.


    Det där finns ju bara i din fantasidrömvärld..1-2 timmars avsugning med din make/sambo som du låter komma i din mun vareviga dag/natt 😂
    För det första. Varför skulle du behöva nedvärdera dig i 2 timmar innan du själv får komma. Är din man en psykopat eller gillar du att förnedra dig så länge som möjligt för att ens kunna komma själv eller?..ok då förstår jag..Du gillar att känna dig som den lilla flickan som är med sin stränga pappa..
    Kallas "daddyissues" att hålla på som dig.

    För det andra ..Om du jämt och ständigt suger din man så borde du veta skillnad på 1 timmes kuksug och 2 timmars kuksug..
    Det är en jäkla skillnad ska jag tala om för dig! 
    Men jag antar att du aldrig ens har sugit kuk (annat än pappas kuk då). Annars så skulle du VETA skillnaden.
    ..
  • Anonym (Oet)
    Anonym (Isa) skrev 2024-05-04 21:52:40 följande:
    Det där finns ju bara i din fantasidrömvärld..1-2 timmars avsugning med din make/sambo som du låter komma i din mun vareviga dag/natt 😂
    För det första. Varför skulle du behöva nedvärdera dig i 2 timmar innan du själv får komma. Är din man en psykopat eller gillar du att förnedra dig så länge som möjligt för att ens kunna komma själv eller?..ok då förstår jag..Du gillar att känna dig som den lilla flickan som är med sin stränga pappa..
    Kallas "daddyissues" att hålla på som dig.

    För det andra ..Om du jämt och ständigt suger din man så borde du veta skillnad på 1 timmes kuksug och 2 timmars kuksug..
    Det är en jäkla skillnad ska jag tala om för dig! 
    Men jag antar att du aldrig ens har sugit kuk (annat än pappas kuk då). Annars så skulle du VETA skillnaden.
    ..
    ?Jag har alltid gillat att suga? skrev hon ju, inte ?Jag gillar att alltid suga?.

    Men framför allt förstår jag inte varför du har en så tråkig ton. Varför nedvärdera och klandra vad någon går igång på? Så länge ingen annan tar skada. Finns många kvinnor (och män) som älskar att suga kuk.
  • Sk007

    Jag testade att suga i ungdomen men tyckte inte det var något speciellt med det. Dessutom var jag livrädd för att få sperma i munnen, tyckte det var alldeles för bögigt.
    Men så en dag träffade jag rätt kille och han fick verkligen upp mitt intresse för det. Så nog går det att lära sig.

Svar på tråden Att lära sig tycka om att suga