• SandraMusic06

    Jag är kär i min bästa vän men han är gay…

    Hej. Jag är en 17 årig tjej som länge har varit kär i min bästa vän. Vi har känt varandra i ungefär ett halvår och vi gör verkligen allt tillsammans. Vi berättar om allt jobbigt, vi vet varandras djupaste hemligheter och vi är så lika. Det är som att han är min bror. Men jag vill mer än så? Vi beter oss som om vi vore ihop. För inte så länge sen så pratade vi om detta, om alla känslor jag har för honom och att jag kan göra allt utom att släppa det. Den kvällen slutade med att vi kom fram till att vi kunde prova att ha ett hemligt ?låtsas? förhållande som bara vi visste om, så vi hade smek sex och har nu gjort det några gånger. Han tycker det känns fel men samtidigt rätt och lite orättvist för det känns overkligt att smeka en tjej i hans värld. Jag tycker det var riktigt härligt och dessutom sluta kvällen med mys tillsammans. Jag älskar det och det känns mer än rätt för mig men inte för honom. Jag är förvirrad och vet inte vart jag ska ta vägen. 


    Finns det någon som har varit i någon liknande situation
    Skriv!!

  • Svar på tråden Jag är kär i min bästa vän men han är gay…
  • Anonym (Aurora)

    Nog bra att inte låta det gå för långt - det kommer sluta med tårar annars. Respektera honom och vårda er vänskap, det kommer hålla mycket längre.

  • Anonym (S)

    Om båda vill så kör på. Bara för att han kallar sig gay är det inte säkert han är det 100 %. 

  • Anonym (Sad)

    Jag tror ärligt talat han bara gör det för din skull. Han är rädd för att förlora er vänskap. Eller så är han bara en snäll person.
    Först tänkte jag, att hur kan du tycka det känns rätt, när du vet att det känns fel för honom. Men du är ju rätt ung fortfarande
    Jag skulle tycka det kändes helt fel om jy isste att någon gjorde det för min skull.

  • SandraMusic06

    Han är den ärligaste personen jag vet och när vi väl snackar på djupet om detta så förklarar han att han har så himla mycket sexlust och vill ha sex. Problemet med att han inte riktigt vill smeka mig är att jag är tjej. Han förklarar tydligt att han tycker det är rätt och känns skönt när andra, i detta fallet jag, smeker honom men det känns fel för honom att smeka mig för jag har fel kön. Det är heller inte jag som frågar om han vill ha sex utan vi ligger där och kollar på film kanske och snackar lite om detta och hur intressant och roligt det är och då frågar han mig om jag vill klämma lite på hans underliv. Jag är för feg för att fråga liksom ?får jag klämma på ditt underliv???

  • Anonym (Sad)

    Han kanske fantiserar om att du är en kille Glad
    Även om man är ärlig, berättar man inte allt till sin bästis! Vissa saker vill man hålla helt för sig själv och det har man rätt att göra!
    Är han också 17 år?

  • SandraMusic06

    Jag har faktiskt ingen aning. Det känns inte som han när du säger att han kanske fantiserar om att jag är en kille?
    Han är 16, blir 17 rätt så snart

Svar på tråden Jag är kär i min bästa vän men han är gay…