• Preet90

    Någon som känt så Äl + 12?

    Hej,

    Kan någon hjälpa mig för jag är så förvirrad. Jag testade negativt igår på morgonen Äl+ 12 (BIM - 3) inte ens en skugga och tänkte nu är det kört. Igår vid 14 tiden kom en pytteliten ljusrosa prick på pappret, tänkte okej nu kommer mensen. Senare under kvällen hade jag svag mensvärk, hugg i vänsta äggstocken & ont i krosryggen. Idag har tempen fortfarande inte sjunkit & jag har sticknade ont i mitt vänsta bröst. det gör ont utan att ens röra vid bröstet men inget i mitt högra. Jag tänker att om jag nu var gravid så borde det ha kommit på testet igår eller finns det fortfarande en chans? Kan man ens plussa om man fått negativt 12 dagar efter Äl? Jag får jätte ont i vid Äl så vet att den skedde 9:e feb. Idag känner jag ingen mensvärk utan bara väldigt ont i mitt ena bröst som a

  • Svar på tråden Någon som känt så Äl + 12?
  • Preet90
    brunbrallan skrev 2024-02-22 11:44:32 följande:

    Har du testat idag? Jag tror inte det är kört alls :)


    Nej inget idag, vågar inte för jag blir ledsen av alla negativa test. Har inte känt något alls sedan ÄL förutom igår då alla dessa symptom började. Tänker om något hände igår haha men vill inte hoppas för mycket. När sjunker tempen om det ska vara mens? 
  • brunbrallan

    Jag vet inte, är inte så duktig på det där med temp. Men däremot har jag testat tidigt förut och fått svagt svagt på äl+13, sen blev det starkare och starkare för varje dag. Håller tummarna för dig!

  • Preet90
    brunbrallan skrev 2024-02-22 11:55:09 följande:

    Jag vet inte, är inte så duktig på det där med temp. Men däremot har jag testat tidigt förut och fått svagt svagt på äl+13, sen blev det starkare och starkare för varje dag. Håller tummarna för dig!


    Fick du negativt innan det svaga plusset? :) nu ger du mig hopp ju hahah, är på ÄL + 13 idag och BIM - 2
  • Preet90
    brunbrallan skrev 2024-02-22 12:22:59 följande:

    Javisst :)
    Testa imorgon bitti kanske?
    Lycka till!


    Jag ska testa imorgon haha, hoppas inte på mycket egentligen
  • Preet90
    brunbrallan skrev 2024-02-22 14:15:23 följande:

    Nej så trist :(


    Vilken dag innan äl+13 testade du negativt?
    Kände du några symptom? 
Svar på tråden Någon som känt så Äl + 12?