• Anonym (biman)

    Dominant el ug som bi/homo-man?

    Ni män som är bi/homo (el kanske bara fantiserar men ännu inte gjort det) vad är er läggning vad gäller att vara dominanta el undergivna vad gäller sex med andra män?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dominant el ug som bi/homo-man?
  • Anonym (Lösaktig)

    I början tyckte jag att det var bögigt att vara btm, så jag var bara top pga osäkerhet och en konstig rädsla över att bli bögstämplad.
    Men så träffade jag en syrier som gjorde mig till en duktig btm. Sedan dess har jag bara blivit mer och mer lydig/ug.

  • Anonym (Black lover)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-16 16:17:04 följande:

    I början tyckte jag att det var bögigt att vara btm, så jag var bara top pga osäkerhet och en konstig rädsla över att bli bögstämplad.
    Men så träffade jag en syrier som gjorde mig till en duktig btm. Sedan dess har jag bara blivit mer och mer lydig/ug.


    Låter härligt att höra, alltid varit lydig btm
    Alltid dragits till äldre och svarta nej.
    Men fick kontakt med svart herre, eller han tjatade liteOskyldig
    Ångrar det inte kan jag säga, och han släpper jag inte Hjärta
  • Anonym (Lösaktig)
    Anonym (Black lover) skrev 2024-02-19 12:34:00 följande:
    Låter härligt att höra, alltid varit lydig btm
    Alltid dragits till äldre och svarta nej.
    Men fick kontakt med svart herre, eller han tjatade lite // Oskyldig
    Ångrar det inte kan jag säga, och han släpper jag inte Hjärta
    Jag har också testat svarta och har haft turen att bara träffat de som varit välutrustade och dominanta. De har varit magiskt bra sexuellt även om deras personligheter lämnat en del övrigt att önska.
  • Anonym (Black lover)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-19 15:44:54 följande:
    Jag har också testat svarta och har haft turen att bara träffat de som varit välutrustade och dominanta. De har varit magiskt bra sexuellt även om deras personligheter lämnat en del övrigt att önska.

     


    Ja välutrustad, största har varit med om
    vita är det svårt att hitta större modell av 
    j

  • Anonym (Bent)

    Inget av det. Är inte intresserad av analt, bara oralt. Och där vill jag både ge och ta lika mycket:)

  • Anonym (Lösaktig)
    Anonym (Black lover) skrev 2024-02-19 16:22:23 följande:

     


    Ja välutrustad, största har varit med om
    vita är det svårt att hitta större modell av 
    j


    Största jag träffat har varit vita. Men de har varit så stora att det blivit lite jobbigt. Men det är nor pga att jag inte är van.
  • Anonym (Black lover)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-19 18:40:47 följande:
    Största jag träffat har varit vita. Men de har varit så stora att det blivit lite jobbigt. Men det är nor pga att jag inte är van.

     


    Underbart att du hitta stor vit 😁 
    Man vänjer sig 😉 men tar ett tag att gå in.
     hoppas att du trång för han.

  • BlåFisk

    Switch.
    Första killsexet var när jag träffade en ung kille som ville bli tagen i rumpan. Nervöst och kändes konstigt efteråt.
    Ångrar att jag väntade så länge med att prova att få snopp där, det är helt enkelt så otroligt skönt....

Svar på tråden Dominant el ug som bi/homo-man?