• Bimboankan

    hjärtans dag present?

    Nyfiken på vad ni män, tidigare fått i alla hjärtans dag present?


    Jag själv har aldrig fått något mer än en påse ostbågar! Är jag ensam?
  • Svar på tråden hjärtans dag present?
  • Unfortunate Barista
    Bimboankan skrev 2024-02-07 23:58:19 följande:
    hjärtans dag present?

    Nyfiken på vad ni män, tidigare fått i alla hjärtans dag present?


    Jag själv har aldrig fått något mer än en påse ostbågar! Är jag ensam?
    I yngre dar var det jag som bjöd ut på restaurang mm. Jag tror att det är väldigt vanligt tror jag att det är mannen som tar initiativet till att bjuda ut på restaurang eller liknande där fokus ligger på upplevelse utanför hemmet, detta medan kvinnorna ofta har fokus på upplevelse inom hemmet.

    I mitt föregående (och enda) äktenskap var min ex-fru väldigt omhändertagande, speciellt i början av relationen och äktenskapet. Allt från att hela bostaden var pyntad och dekorerad med tända ljus och blomblad till fina extremt vällagade middagar hemma. Sedan givetvis många erotiska upptåg. Hon ansträngde sig verkligen, speciellt de första åren.
  • Unfortunate Barista
    Bimboankan skrev 2024-02-07 23:58:19 följande:
    hjärtans dag present?

    Nyfiken på vad ni män, tidigare fått i alla hjärtans dag present?


    Jag själv har aldrig fått något mer än en påse ostbågar! Är jag ensam?

    Hur gammal är du? Lever du i en relation nu? Varför tror du att det är så att du inte får den uppvaktning som du önskar? Har du provat att prata med henne om det?

  • joffan

    Min man ska få en liten presentpåse med gelehallon, rosor man bygger i lego, ett kort och nykelring :)  Sen massa kärlek ,❤️

  • elsi
    joffan skrev 2024-02-08 01:12:47 följande:

    Min man ska få en liten presentpåse med gelehallon, rosor man bygger i lego, ett kort och nykelring :)  Sen massa kärlek ,❤️


    Jag kan se framför mig, min mans flackande blick och ett ansträngt "tack" med ett blekt leende, om han fick en byggsats med rosor i lego av mig :).

    Min 13-åriga dotter däremot, skulle älska det. 
  • joffan
    elsi skrev 2024-02-08 09:05:39 följande:
    hjärtans dag present?
    Jag kan se framför mig, min mans flackande blick och ett ansträngt "tack" med ett blekt leende, om han fick en byggsats med rosor i lego av mig :).

    Min 13-åriga dotter däremot, skulle älska det. 
    Ja det är en alla hjärtansdag present till honom :) Min man är tacksam för det lilla, han gillar lego och växter då känns det fint att ge honom rosor han kan bygga ihop och som aldrig vissnar så har en fin tanke bakom det. Jag är också tacksam för det lilla, har redan allt jag önskar (honom) 
  • elsi
    joffan skrev 2024-02-08 15:14:22 följande:
    Ja det är en alla hjärtansdag present till honom :) Min man är tacksam för det lilla, han gillar lego och växter då känns det fint att ge honom rosor han kan bygga ihop och som aldrig vissnar så har en fin tanke bakom det. Jag är också tacksam för det lilla, har redan allt jag önskar (honom) 
    Ja, alla är ju olika :)
  • Unfortunate Barista
    Bimboankan skrev 2024-02-08 11:12:10 följande:

    Är 35, vad det har med saken göra vet jag inte. Vi har varit tillsammans sen 2019. 


    Om du aldrig fått någon uppvaktning och presenter och du är 35 år så tycker jag att du bör se över relationen. Det är nu ni ska vara passionerade och göra allt för varandra, innan ni hunnit bli "bekväma" i relationen.

    Prata med din partner om hur du känner.
  • Mentat
    Bimboankan skrev 2024-02-07 23:58:19 följande:
    hjärtans dag present?

    Nyfiken på vad ni män, tidigare fått i alla hjärtans dag present?


    Jag själv har aldrig fått något mer än en påse ostbågar! Är jag ensam?
    Wow, en påse ostbågar! Du har fått bättre utdelning än jag fick... Flört
    Jaja, jag är skild. Ingen är överraskad.
Svar på tråden hjärtans dag present?