• Anonym tipsare

    Singeltäta barer Sthlm 30+

    Hej!

    Är singel för första gången i vuxen ålder (yaay me!) Går gärna ut med kompisar på middagar/drinkar/nattliv och vill då gärna ha lite ögongodis att spana på Kyss

    Är själv 37, har universitetsutbildning, bra jobb, bostad, bra ekonomi osv. Har barn. Lever ett härligt innehållsrikt liv. Undrar därför var i Stockholm man ska gå för att hitta liknande singelmän? Är generellt mest attraherad av etniskt svenska män, och vill undvika ställen med bara 20-åringar. Både för kanske mer casual hookups men också mer seriösa relationer. Ge mig tips på restauranger, barer eller andra kul ställen som kryllar av dessa singlar haha! 
  • Svar på tråden Singeltäta barer Sthlm 30+
  • Anonym (tips)

    Tips 1. Gå till ställen där du känner dig hemma. gillar man fancy gå dit. Gillar man jazzklubb gå dit. scandic continental bra drinkar
    Engelen, brukar jag dra i mig några bira på.

    Tips 2. Sitt inte och käka med dina tjejpolare för det är helt bortkastat om du ska träffa på en kille. (Det är ju ingen chans att en singelkille glider runt från bord till bord och raggar. Det är ju lite knasigt) även fast jag får för mig att göra det ibland Cool

    Tips 3. Var inte för många i ett tjejgäng för då blir det som en mur som vi män måste "tränga igenom". 

    Tips 4. sitt inte och tryck i ett hörn utan håll er där det är liv ock rörelse. 

    Tips 5. live konserter. Håller er i bakkant där är det lägre volym och dom som inte är lika engagerade i bandet håller till där. där kan man snacka lite också.

    Tips 6. skriv till mig så kanske vi kan dra en pubrunda någon gång.

Svar på tråden Singeltäta barer Sthlm 30+