• Örjanlax123

    Var står han

    Träffade en kille förra helgen för första gången och vi hade det väldigt trevligt. Råkade däremot glömma en sak hos honom av ren otur (inte medvetet att jag glömde det för att vi skulle behöva ses igen). Innan vi såg för första gången var det alltid jag som hörde av mig för att jag tyckte om honom men har insett att han aldrig gör detsamma. Det är alltid jag som hör av mig och känner att om jag hör av mig igen så är jag jobbig eller för på. Hur ska jag göra? Har inte hört av mig sen dess vi såg i väntan om att han ska höra av sig till mig för en gångs skull. Men det händer aldrig. Hörde nu av mig efter 5-6 dagar och så svarade han direkt och planerade en ny träff. Vet inte om jag överreagerar men känner typ att det är nåt mellan oss på sättet han skriver och prata med mig. Men min oro kvarstår varför han aldrig vill höra av sig till mig. Vill inte konfrontera honom angående det för då känns det som att jag gått runt och grubblar över det när vi bara setts en gång. Har någon nåt tips? Vi ska ses om några dagar igen men tampas ofta med känslan om att det jag känner är obesvarat i hans frånvaro. Kanske inte ens ett problem men hur hade ni handskats med situationen?

    /orolig individ
  • Svar på tråden Var står han
  • BeautifulLiz
    Ni träffades för mindre än en vecka sedan allstå.
    Det är alltid du som hör av dig säger du, då undrar jag... hur ofta hör du av dig egenligen?

    När jag träffade min särbo hördes vi på sms max två gånger i veckan första månaderna och sågs på helgerna.

    Ha inte för bråttom, var inte för ihärdig. Det är det "bästa" sättet att skrämma bort en ny intressant person.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
Svar på tråden Var står han