• fancyr

    Vad kan detta vara?

    Vi har försökt bli gravida några månader och ödena omgång tog det sig. Fick plus på äl+9 och 10 men sen dess negativt. bim var beräknad 21-22/1 men kom 23e. då den 23 kom vanlig mängd mens men sedan dess väldigt sparsamt 24-25 följt av inget 26-27. 28/1 kom en spotting och sen inget mer. Idag har jag haft en stegring i tempen där appen detekterade eventuell ägglossning. Väldigt tidigt tycker jag.. ska ha ägglossning 5/2. Dock så har jag dessutom idag världens mensvärk/ägglossningsvärk med ont i ländryggen, och ena höften. 


    Jag blir inte klok på detta. Tog ett LH-test som var negativt. Vad skulle det kunna vara? 

  • Svar på tråden Vad kan detta vara?
  • Cececilia

    trist att pluset försvann! 


    Kanske har du redan ägglossning? Har tempen redan gått upp så är det ju inte konstigt om testen inte är positiv fortfarande. Du kan ju också ha en enstaka högre temp också, kanske är den nere imorgon igen? 🙃

  • fancyr
    Cececilia skrev 2024-01-30 19:05:22 följande:

    trist att pluset försvann! 


    Kanske har du redan ägglossning? Har tempen redan gått upp så är det ju inte konstigt om testen inte är positiv fortfarande. Du kan ju också ha en enstaka högre temp också, kanske är den nere imorgon igen? 🙃


    Kan man ha ägglossning såhär tidigt? 


    det återstår och ser om tempen håller sig uppe 🙃

  • Juliab

    Vad tråkigt att plusset försvann igen. 


    Kroppen gör märkliga säker ibland. En väninna till mig fick ÄL på ?fel? dagar, fel vecka till och med under två cykler efter ett missfall. Om du hade en kemisk graviditet så kanske det blir lite knasigt i cykeln efter? 

  • fancyr
    Juliab skrev 2024-01-30 19:52:07 följande:

    Vad tråkigt att plusset försvann igen. 


    Kroppen gör märkliga säker ibland. En väninna till mig fick ÄL på ?fel? dagar, fel vecka till och med under två cykler efter ett missfall. Om du hade en kemisk graviditet så kanske det blir lite knasigt i cykeln efter? 


    Ja kanske.. ja ja, återstår och se hur det blir ☺️ så länge det inte är något konstigt. 
Svar på tråden Vad kan detta vara?