Jag har två stycken såna. En på 16 cm och en på 12 cm. Den på 16 är nästan lite för stor för mig, jag skulle inte vilja testa någon ännu större iallafall. En gång i tiden var den min favorit, men jag har lämnat den vanan bakom mig och växt ifrån den. När den fortfarande var ny och spännande kände jag mig beroende av att använda den på alla mina raster, typ (jag pluggade hemifrån), bara någon minut då och då. Jag kunde använda den i värsta fall 5 gånger om dagen, en minut vardera. Det kändes intensivt och jag blundade och tänkte på en man. Antingen på någon jag träffade just då, eller någon yngling ur fantasin som "använde mig" och drog. IRL hade senaste scenariot varit en mycket obehaglig o.n.s. händelse, men i fantasin är allt tillåtet, vilket är roligt.
Jag vet inte vad som hände, men jag tröttnade på denna sen. Det är mycket skönare att stimulera sig på andra sätt nu för tiden. Fantasier brukar komma och gå? Den andra på 12 cm känns inte så mycket när jag försöker att rida den (känns nästan inte alls), men om jag ligger på rygg och använder denna 12 cm med många snabba rörelser i vaginan, samtidigt som jag slappnar av och tänker på en kille eller skådespelare t.ex., så är det riktigt skönt i några sekunder. Men för kvinnor så är vaginal stimulans knepigt att få till. Det känns inte så mycket med dildo i majoriteten av fallen men det gör det inte med k*k heller. För optimal njutning gäller ju förstås vibb på klitoris, eller motsvarande. Jag använder 12 cm dildon i fråga för att smeka klitoris, det är den perfekt för... Här är den min favorit.
Den smeker mig och glider runt i fejksperma mellan benen, och det känns bättre än att röra sig själv med handen, för att det blir för mycket "on-point" med handen. Det är skönare med glidiga osäkra rörelser som ofta missar rätt plats. 12 cm dildon är inte heller tung för handen, så den är jätteskön att smeka sig med.
Jag har även provat att tejpa fast den lite större dildon med sugpropp på väggen, både för vaginal och anal stimulans, och det var en höjdare. Så man får hjälpa sugproppen på vägen lite. Alternativt hålla rätt med handen, och trycka fast hela tiden unden akten på den platta ytan. I annat fall kommer man långt tejp, som sagt. :)