• Anonym (Grovis)

    Första träff

    Äntligen är det dags , i kväll får jag riktigt kuk och näve i röven 


    Har enbart använt leksaker själv i många år , och nu är det grova leksaker.
    och tror jag träffat rätt då han jag ska se gillar detta . Många backar när jag pratar fisting 

    hur nervös var ni innan, jag sitter och små darrar hugger tänder typ fryser 
    hur ska jag kunna slappna av

    några tips 

  • Svar på tråden Första träff
  • Anonym (Nyfiken)
    PappaX3 skrev 2024-01-12 17:42:46 följande:

    Är du kvinna el man?


    På vilket sätt har det betydelse?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Grovis) skrev 2024-01-12 15:45:58 följande:
    Första träff

    Äntligen är det dags , i kväll får jag riktigt kuk och näve i röven 


    Har enbart använt leksaker själv i många år , och nu är det grova leksaker.
    och tror jag träffat rätt då han jag ska se gillar detta . Många backar när jag pratar fisting 

    hur nervös var ni innan, jag sitter och små darrar hugger tänder typ fryser 
    hur ska jag kunna slappna av

    några tips 


    några tips... 

    Tja, avstå!! 

    Det låter som att det kan bli ganska smärtsamt. Är det nåt som också lockar med den övervägande risken för smärta? Hur är det tänkt att gå till? Hur förbereder du dig?
  • Meddelande borttaget
  • PappaX3

    Eh.. är detta ett diskussionsforum eller en monolog? Jag ställde en fråga, för det ÄR ett diskussionsforum.

    Men eftersom du verkar som en spydig, otrevlig typ så kan jag väl säga att du äcklar mej då. Varsågod. 

  • Anonym (…..)

    Somliga drar sina inre monologer på ett outande, obscent och exhibitionistiskt sätt. No no. 

  • Anonym (Grovis)
    PappaX3 skrev 2024-01-13 22:37:03 följande:

    Eh.. är detta ett diskussionsforum eller en monolog? Jag ställde en fråga, för det ÄR ett diskussionsforum.

    Men eftersom du verkar som en spydig, otrevlig typ så kan jag väl säga att du äcklar mej då. Varsågod. 


     


    Missade din fråga. Är en man på 22år 

  • Anonym (…..)

    Jasså minsann Grovis. Du låter gubbigare i ditt sätt att uttrycka dej. Vad vet man här på interneten? 

Svar på tråden Första träff