• Erra

    Hjälp

    så här är det. jag flyttade till Västerås området och allt va frid å fröjd med den ja va tsm med fick en underbar dotter. vi gjorde slut och vi hade varannan vecka tills jag var tvungen att flytta tbx till gbg området för jobb å liknade men har nu de senaste haft skuld skänslor för att ja flyttade ifrån mitt barn och där av svårt att börja dejta andra å även kanske få ett barn till om allt går vägen i spåret. ska ja ha det eller är de bara en ap tanke som är i vägen. förlåt om de är lite felstavningar har dyx. 

  • Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Em)

    Det måste väl finnas jobb i Västerås? Om inte så är det en timme till Sthlm. Varför var du tvungen att flytta från ditt barn? Jag skulle flyttat tillbaks. 

  • Dexter dot com

    Menar du att det inte fanns något jobb alls i närheten av Västerås? Personligen tycker jag att du bör göra allt för att flytta tillbaka och ta ansvar för ditt barn!!

  • Erra

    Jobb fanns absolut. men bara säsongs arbete så på vinter halvåret eller när de började närma sig så var man tvungen att hitta nytt de va ju inte de lättaste att få tag på

  • Dexter dot com
    Erra skrev 2024-01-07 14:44:11 följande:

    Jobb fanns absolut. men bara säsongs arbete så på vinter halvåret eller när de började närma sig så var man tvungen att hitta nytt de va ju inte de lättaste att få tag på


    Du får det jobb som finns eller ta och skola om dig så du kan ta ansvar för ditt barn.
Svar på tråden Hjälp