• Jennie91

    Julklapps tips till tjejen

    Hej hej!

    Som sagt jag behöver lite sista minuten tipps. Jag är igentligen klar med julklapparna, men vill ge min flickvän en till liten sak. Gärna nått lite kul kanske fint eller ja nått bra helt enkelt.

    Det jag ska ge bort är en 2 nätter (med mig då hehe) på ett spahottel i Stockholm. Med tre rätters midag båda dagarna. Några behandlingar och ja mys i pol ni vet. 

    Så jag vill ha nått mer att ge bort så det inte ser så tomt ut. Men inte nått som kostar en massa, detta gick ändå på en 8k.

    Tack på förhand Glad

  • Svar på tråden Julklapps tips till tjejen
  • Yuppyupp

    Vilken givmild julklapp! Fint planerat av dig. Nu vet jag inte hur din flickvän är som person och vad hon är intresserad av men personliga presenter går alltid hem. Du kanske inte hinner trycka upp eller beställa något, men finns det något fint minne från ert förhållande som ni kan återuppleva? Något som hon sagt att hon länge velat ha?

    Annars är parfymer alltid uppskattade, en fin handväska (fråga personalen om du inte vet hennes smak), en fin glasburk med massor av små lappar med anledningar till varför du älskar henne, hennes favoritgodis, en prenumeration på Glossy box? En boken-om-oss där ni fyller i tillsammans?

  • Jennie91
    Yuppyupp skrev 2023-12-19 14:47:15 följande:

    Vilken givmild julklapp! Fint planerat av dig. Nu vet jag inte hur din flickvän är som person och vad hon är intresserad av men personliga presenter går alltid hem. Du kanske inte hinner trycka upp eller beställa något, men finns det något fint minne från ert förhållande som ni kan återuppleva? Något som hon sagt att hon länge velat ha?

    Annars är parfymer alltid uppskattade, en fin handväska (fråga personalen om du inte vet hennes smak), en fin glasburk med massor av små lappar med anledningar till varför du älskar henne, hennes favoritgodis, en prenumeration på Glossy box? En boken-om-oss där ni fyller i tillsammans?


    Tack så hemskt mycket. Älskar din idé med glasburkar tror jag ska köra på den. Jag hade själv blivit väldigt glad för det
  • Tow2Mater

    En förstahjälpenväska, en fästingborttagare, ett tänddon; eller annan praktisk nyttopryl (men inte direkt hushållspryl). För att bryta av mot det andra kärlekssnuttenuttiga.

  • SweeneyTodd
    Tow2Mater skrev 2023-12-19 16:55:58 följande:

    En förstahjälpenväska, en fästingborttagare, ett tänddon; eller annan praktisk nyttopryl (men inte direkt hushållspryl). För att bryta av mot det andra kärlekssnuttenuttiga.


    Vad är det för fel med det ''kärlekssnuttenuttiga''?

    Jag förstår att du tycker att det är för mycket, men det finns aldrig för mycket kärlek.Hjärta.
    A tribute to Felicia and her fuck ass bob
  • Tow2Mater
    SweeneyTodd skrev 2023-12-19 19:07:25 följande:
    Vad är det för fel med det ''kärlekssnuttenuttiga''?

    Jag förstår att du tycker att det är för mycket, men det finns aldrig för mycket kärlek.Hjärta.
    Inget fel. Men tycker det behovs även något annat, så det inte blir bara snutt. Men det är ju bara min personliga åsikt.
  • Yuppyupp
    Jennie91 skrev 2023-12-19 15:23:57 följande:
    Tack så hemskt mycket. Älskar din idé med glasburkar tror jag ska köra på den. Jag hade själv blivit väldigt glad för det
    Glad att kunna hjälpa till :)! såna där burkar är helt klart värdefulla och uppskattade. Dessutom är de billiga att göra. Välj någon fin färg på lapparna eller knyt ett sött band runt burken så blir den ännu lyxigare. 
Svar på tråden Julklapps tips till tjejen