• Lindax1988

    Vilket namn ska jag välja? Vilket är finast? Rösta gärna

    Rösta gärna på det namn som ni tycker är finast! Har så svårt att bestämma mig...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket namn ska jag välja? Vilket är finast? Rösta gärna
  • trollhona

    Oscar eller Simon var mina spontana favoriter på den listan, röstade på Oscar för jag tycker det är lite mer klass på det namnet 

  • Anonym (Beate)
    Anonym (No) skrev 2023-12-16 03:13:55 följande:

    Bra namn alla där förutom Mille och Leon.


    Håller med! Alla namn är helt ok, men dessa två är mindre fina än de andra. 
  • Spucks

    Föräldrar borde ge barnet namnet DE tycker är finast, inte namnet andra tycker är finast, speciellt inte främmande människor i ett forum. Förutsatt att namnet inte skada barnet, som tex. hittepå-namn - men det är ju inte dina namn.
    Personligen tycker jag att Mille, Malte och Hannes är fula, resten är fin, jag röstade p
    å Emil. Men det ska nog inte stoppa er från att kalla ert barn Malte ;)

  • Blue Waffle
    Spucks skrev 2023-12-16 11:24:04 följande:

    Föräldrar borde ge barnet namnet DE tycker är finast, inte namnet andra tycker är finast, speciellt inte främmande människor i ett forum. Förutsatt att namnet inte skada barnet, som tex. hittepå-namn - men det är ju inte dina namn.
    Personligen tycker jag att Mille, Malte och Hannes är fula, resten är fin, jag röstade på Emil. Men det ska nog inte stoppa er från att kalla ert barn Malte ;)


    Fast det är ju inte så konstigt att man som blivande förälder vill testa sitt namn mot vox populi och se vad de säger. Om jag väljer ett namn som låter fint men 10 pers påpekar att en känd porrskådis heter det så kanske det är bra att veta innan man döper ungen.
  • Anonym (billy boy)

    Lucas, Simon, Oscar och Emil är för vanliga. Det går ett antal i varje klass snart. 

    Leon och Mille är b-namn. Något som systrarna Graaf skulle kunna döpa sina barn till.

    Joel, Hannes och Malte kvarstår. Hannes påminner mig om en person jag inte gillade när jag var barn, så det går bort endast av den anledningen. 

    Alltså väljer jag mellan Joel och Malte. Båda lika fina. 

  • Spucks
    Blue Waffle skrev 2023-12-19 14:40:50 följande:
    Fast det är ju inte så konstigt att man som blivande förälder vill testa sitt namn mot vox populi och se vad de säger. Om jag väljer ett namn som låter fint men 10 pers påpekar att en känd porrskådis heter det så kanske det är bra att veta innan man döper ungen.
    Det finns kända porrskadisar? Skrattande
Svar på tråden Vilket namn ska jag välja? Vilket är finast? Rösta gärna