• Anonym (BigMan)

    Extrem svullnad på penisen

    Jag skulle träffa en brud och gå på en date, då vi hade snackat mycket på chattar och flörtat, så fick jag en känsla att hon gillar killar med stora snoppar. Då jag skulle säga att jag har en medelstorlekspenis, så vart jag väldigt nervös. Så jag fick en idée att slå på min penis så att den blir svullen. En timme innan jag gick på daten så placerade jag penisen på ett bord, fick den hård och slog på den i cirka 15 minuter, då det började göra väldigt ont och blev tvungen att sluta. När den vart slak igen såg jag betydlig skillnad och den såg större ut. Detta gjorde mig glad och fick mig att tänka bort smärta.

    När det var dags och ligga så funkande den mer eller mindre som jag tänkte, den var större på bredden och var fyllig, men det gjorde fruktansvärt ont. Detta var i fredags, och det är onsdag idag, men det har bara blivit värre med smärtan. Nu är del illröd och det gör så ont att jag börjar nästan gråta när jag får stånd, och jag har svårt att kissa. 

    Går det här över av sig själv eller lär jag gå till en doktor. Vill helst undvika doktorn då jag aldrig gillat doktorer.

  • Svar på tråden Extrem svullnad på penisen
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Kontakt

    Detta är ett gammalt knep som funkar än i dag, det gör ont dom 3-4 första gångerna men allt efter man bankar å ger del lille stryk så minskar smärtan och den blir även större.
    Du skall inte lyssna på dom andra som säger att du skall banka med en hammare, det räcker med hårda knytnäve slag.
    lycka till

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)

    Du måste nog prioritera att gå till läkare för det där är inte bra

  • Anonym (take care)

    Gör inte så här någon mer gång.... du förtjänar någon som tycker om dig så som du är.....
    Jag vill tro att det var första och sista gången du gjorde något sånt här...att du lärt dig läxan den hårda vägen...
    Jag tycker att man kan lära känna personen innan man hoppar i säng med varandra.... Gillar man personen så tycker jag det är viktigast... inte storleken på du vet vad.....
    Oavsett du behöver nog gå till en läkare om det här inte går över inom några dagar o det blir värre. Du kan ringa 1177 och höra med dom....kanske känns mindre pinsamt och jobbigt... men dom ska inte vara dömande....dom ska hjälpa dig.
    Jag vet inte vad man kan göra för att slippa smärtan o svullnaden, men vida kläder är säkert bra som inte sitter åt....en alvedon eller två också..

  • Anonym (BigMan)
    Lånehajen skrev 2023-12-06 19:12:43 följande:

    Om det verkligen är på riktigt och inte en trolltråd så ska du naturligtvis gå till en läkare så snart som möjligt. Det är sällan ett bra tecken när svullnad och smärta blir värre och värre. Sen undrar man hur du tänkte, skulle du slå på den varje gång innan sex då om ni blev ett par?


    Hej, detta är inte ett trollinlägg som många tror för det låter absurt, men ibland tänker man inte riktigt med hjärnan.

    Jag läst att många sa gå till doktorn så jag har bokat tid, tack för alla svar.
  • Anonym (Dessi)

    Sorgligt om det är sant. Men tjejer lägger sig under kniven och riskerar dö för större bröst, rumpa mm. Tragiskt i bägge fallen. Man vill väl ha en partner som inte får en att känna att man måste banka på sitt kön innan varje mysstund.

  • Goneril

    Ja, gå till läkare, tänk på befolkningstillväxten, ta ditt ansvar för kommande generation! Massor av små skatteinbetalare som inte får se dagens ljus, allvarligt! 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Carinata)

    Grattis! Du har skadat dina svällkroppar. Kan bli kroniskt så du har smärtsamma erektioner att vänta. Hoppas du inte så svullen att urinröret klämts ihop. Då behöver man sätta in en KAD  En kateter alltså för att avlasta. Se till att inte få erektion så ofta. Ejakulera kan du glömma ett tag. 


    Det här var bland det knäppaste jag löst i jakten på större pitt. Omfg! 

  • Anonym (...)
    Anonym (Carinata) skrev 2023-12-07 23:44:54 följande:

    Grattis! Du har skadat dina svällkroppar. Kan bli kroniskt så du har smärtsamma erektioner att vänta. Hoppas du inte så svullen att urinröret klämts ihop. Då behöver man sätta in en KAD  En kateter alltså för att avlasta. Se till att inte få erektion så ofta. Ejakulera kan du glömma ett tag. 


    Det här var bland det knäppaste jag löst i jakten på större pitt. Omfg! 


    Men är svällkropparna verkligen skadade, om TS kunde genomföra samlaget?

    Det vore intressant om TS uppdaterar tråden om hur det gick hos läkarn
Svar på tråden Extrem svullnad på penisen