• Svar på tråden Sladdis
  • Cinapuffen
    Jossolo skrev 2023-10-27 21:33:40 följande:
    Hoppas på positivt då. Håller tummarna :)

    Hur lång tid tog det för dig att få din mens efter uttaget av spiralen?
    Jag fick den ungefär en vecka efter uttag. 
  • Jossolo
    Cinapuffen skrev 2023-10-27 21:49:00 följande:
    Jag fick den ungefär en vecka efter uttag. 
    Okej. Hoppas jag får den lika snabbt jag 😊
  • Ememem

    Här är vi inne på andra försöket för en sladdis, väntar på ägglossningen som bör ske inom de närmsta dagarna. Kör äl tester och tempar. Har inte använt hormonella preventivmedel sedan förra året då min mens ballade ut.


    Våra pojkar är 6 och 8 år. Jag fyller 37 år om en månad och min man är 40 år.

  • Startingover

    Ja det gör jag :) fick positivt ägglossningstest häromdagen så BIM är om ca två veckor.. 

    Kul att följas åt! Håller tummarna för dig som ska testa på söndag!

  • Madicken2023
    Jossolo skrev 2023-10-27 18:26:31 följande:
    Hej! Nej va roligt :D 
    vi har en son på 9år och en dotter på snart 12år.
    Har ni försökt länge? 

    Åh, kul! 


    Jag har velat ha en sladdis länge, men min man har skjutit på det. Vi har kört avbrutet i flera år, men slarvat ibland. I mars ?råkade? vi bli gravid men slutade i MF. Men nu denna månad bestämde vi oss för att försöka på riktigt, och hade ÄL i måndags 😃

    Vi är 36 båda två, och har barnen är våra gemensamma 😊

    Ni då?  😊

  • Jossolo
    Ememem skrev 2023-10-27 22:17:45 följande:

    Här är vi inne på andra försöket för en sladdis, väntar på ägglossningen som bör ske inom de närmsta dagarna. Kör äl tester och tempar. Har inte använt hormonella preventivmedel sedan förra året då min mens ballade ut.


    Våra pojkar är 6 och 8 år. Jag fyller 37 år om en månad och min man är 40 år.


    Va roligt! Välkommen :) Hopas på ägglossning snart då!
  • Jossolo
    Startingover skrev 2023-10-27 22:18:25 följande:

    Ja det gör jag :) fick positivt ägglossningstest häromdagen så BIM är om ca två veckor.. 

    Kul att följas åt! Håller tummarna för dig som ska testa på söndag!


    Spännade!
  • Jossolo
    Madicken2023 skrev 2023-10-27 22:23:05 följande:

    Åh, kul! 


    Jag har velat ha en sladdis länge, men min man har skjutit på det. Vi har kört avbrutet i flera år, men slarvat ibland. I mars ?råkade? vi bli gravid men slutade i MF. Men nu denna månad bestämde vi oss för att försöka på riktigt, och hade ÄL i måndags 😃

    Vi är 36 båda två, och har barnen är våra gemensamma 😊

    Ni då?  😊


    Åh va tråkigt  att det slutade i MF :(
    Jag skall ta ut spiralen i början av veckan nu, så har köpt ägglossningstester så får se när jag får ÄL så det blir vårt första försök.
  • Naniismamma

    Hej :) jag har 4 barn sedan innan med annan partner och har nu startat bebis verkstad med min partner . Blir vårt första gemensamma. Mina barn är 8,10,11,15 :)

    Jag är 32 år gammal och bor delvis i Sverige och delvis i Australien ☺️

  • Startingover
    Naniismamma skrev 2024-02-24 06:20:53 följande:

    Hur har det gått för er? 


    Min mens kommer typ vilken dag som helst så snart påbörjar vi försök nummer 5 😞 
  • Naniismamma
    Startingover skrev 2024-02-24 11:48:07 följande:
    Min mens kommer typ vilken dag som helst så snart påbörjar vi försök nummer 5 😞 
    Åååh nej :( .. håller alla tummar o tår på att det går vägen nästa försök <3 
    Himla jobbigt när det tar tid och man får besök av tant röd :( massa kramar !!
Svar på tråden Sladdis