• pandarinen

    Så ledsen gul flytning igen

    ag är så sjukt ledsen, det blev nog inget barn den här gången heller och numera efter tre års försök måste jagnästan bråka mig till sex vid ägglossning, varför blir jag inte gravid. Det har gått en vecka sen ägglossning och jag får alltid en gul tjockare flytning (vid ett toalettbesök) vid denna tiden, kan återkomens vid ytterligare ett toabesök om 2-3 dagar. That?s it. Sen kommer mensen så jag tar den här gula flygningen som tecken på att jag inte är gravid. De gånger mensen varit sen, kanske tidigt missfalll, har jag inte haft denna flytning. 


    blir bara så ledsen, i över 3 år har vi alltså försökt, så trött, sliten över det här. Tar sån energi och ja jag har varit i kontakt med vården å fertilitets mottagningar under denna tid utan något resultat varför jag inte blir gravid. Vi har en liten kille på snart 4 år som kom till på andra försöker så där var det inte svårt att bli gravid. Kände att jag bara behövde skriva av mig så trött å ledsen Å molnande värk Vet inte hur länge till jag orkar försöka men jag vill så gärna ha ett barn till, det är en sån enorm längtan. Varför blir vi inte gravida, varför är det så svårt och känslosamt tungt hela tiden

  • Svar på tråden Så ledsen gul flytning igen
Svar på tråden Så ledsen gul flytning igen