• jocke99

    Vad är underhållning för dig?

    Hejsan, vi är tre studenter som arbetar för nuvarande med ett medieprojekt där vi väldigt gärna vill ta reda på vad "underhållning" betyder för de som har familjer och barn, och vi kommer även göra en undersökning där vi tar reda på hur ofta barn spenderar tid med sina föräldrar och hur ofta man nyttjar olika underhållningsformer med sin familj. 

    Ta gärna del av vår undersökning inför skapandet av ett projekt till familjer som vill ha en underhållnings plattform! 

    Tacksam för så många svar som det bara går!

    Mvh, tre glada studenter! :)

    https://forms.gle/H4DDiuYZpSJ9LRWu6 
  • Svar på tråden Vad är underhållning för dig?
  • EnAnonumius

    Så en motfråga..
    Hur anser du att folk skall veta att du är seriös med din undersökning om det saknas kontaktuppgifter?

    Har inte din handledare förklarat för dig att det skall finnas med kontaktuppgifter på frågeformuläret?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • jocke99

    Detta är enbart en data insamling inför vårt framtida projekt, man kan vara anonym om man vill vara det. 


    Det finns ingen nödvändig anledning att vi delar med oss av våra kontaktuppgifter, men om man är intresserad av den framtida färdiga produkten så kan man fylla i sin mail i slutet av frågeformuläret. :) 


    Vi är mest tacksamma för allas olika synpunkter och tar gärna del av detta :) 

  • EnAnonumius
    jocke99 skrev 2023-10-11 17:06:32 följande:

    Detta är enbart en data insamling inför vårt framtida projekt, man kan vara anonym om man vill vara det. 


    Det finns ingen nödvändig anledning att vi delar med oss av våra kontaktuppgifter, men om man är intresserad av den framtida färdiga produkten så kan man fylla i sin mail i slutet av frågeformuläret. :) 


    Vi är mest tacksamma för allas olika synpunkter och tar gärna del av detta :) 


    Märkligt svar du ger på frågan. Ditt svar har ju noll samröre med det jag frågade.

    Läs frågan en gång till, läs hela inlägget en gång till.

    Min fråga och min efterföljande kommentar handlade knappast om "intresse"..
    Jag frågade om hur folk skulle kunna veta om du är seriös  med dina frågor om det saknas kontakt uppgifter.
    Det här ju knappast till om det handlar om "för framtida ändamål eller inte".  Det handlar ju om seriositeten.

    Det är ju något er handläggare borde ha förklarat också.

    Sedan är det märkligt att du inte lägger med en förklaring på varför du hävdar att det inte är "nödvändigt" med att lägga med kontaktuppgifter "för närvarande"?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hm)
    EnAnonumius skrev 2023-10-11 18:02:55 följande:
    Märkligt svar du ger på frågan. Ditt svar har ju noll samröre med det jag frågade.

    Läs frågan en gång till, läs hela inlägget en gång till.

    Min fråga och min efterföljande kommentar handlade knappast om "intresse"..
    Jag frågade om hur folk skulle kunna veta om du är seriös  med dina frågor om det saknas kontakt uppgifter.
    Det här ju knappast till om det handlar om "för framtida ändamål eller inte".  Det handlar ju om seriositeten.

    Det är ju något er handläggare borde ha förklarat också.

    Sedan är det märkligt att du inte lägger med en förklaring på varför du hävdar att det inte är "nödvändigt" med att lägga med kontaktuppgifter "för närvarande"?
    Håller med
Svar på tråden Vad är underhållning för dig?