Jag har catfishat part 2.
Så här kommer part 2 till den förra tråden där jag sa att jag hade catfishat i japanska livestream och utgett mig för att vara någon annan som jag inte är..
Så den här snälla omtänksamma människan på 21 snart 22 år gammal blev helt förstörd och det tog väldigt lång stund innan han kände sig bra igen eftersom vi inte kunde ha videosamtal och han verkligen ville se mig..så han bad mig att säga till honom ifall det skulle lösa sig och skicka en selfie och jag sa självklart ja .
Och detta är inte det enda som har hänt mellan oss två det har även varit att jag har hittat på att Jag har beställt ett pass till Japan fast jag inte har det jag skulle ha kommit i mars i år men det blev aldrig av för att jag hittade på då att det blev en snöstorm och att jag inte hade något pass och sen hittade jag på att jag skulle fixa ett pass fast jag inte har fixat något pass alls och han har väntat och väntat och väntat på mig nu och vi har haft massvis med diskussioner kring min familj och att de inte vill att jag ska åka och jag har hittat på saker där och så vidare och jag har försökt att avsluta allt och bara ignorera honom men det har absolut inte gått utan det har slutat med att jag kommer tillbaka och det har blivit långa långa långa diskussioner på flera timmar att om det vore honom så skulle han göra mer och att han skulle göra allt för att träffa mig och han har varit förstörd och orolig och det har varit världens kalabalik och sen nu till det värsta då vi pratade i lördags och jag har alltid hittat på en och annan orsak till att jag inte kan åka till honom då jag har sagt att jag ska det och i lördags blev han helt förstörd och Han grät i telefon och att han inte kan leva utan mig och sådant så jag har ju fortsatt att leva i denna fantasin Jag har sagt till honom att jag ska boka flyg imorgon och att och att allting är färdigt att jag är färdig och åka och att jag är redo att ge upp min familj för honom och så vidare
Nu vet jag inte vad jag ska göra Jag är rädd att om jag bara försvinner så är jag rädd för han frågade även igår om mitt telefonnummer och mitt riktiga namn så jag hittade på ett namn men jag gav aldrig mitt telefonnummer till honom vilket han blev väldigt ledsen över och jag ville ju ge mitt telefonnummer men jag är rädd att han kommer att komma på vem jag är och så vidare och att han kommer ringa polisen och liksom att han vill försöka hitta mig och sånt...
Och han gillar ju verkligen mig och han har berättat så många gånger hur mycket han vill träffa mig och hur mycket han vill att vi ska vara tillsammans vad han fyller år 13 oktober i år och han vill att vi ska fira våran ettårsdag i alltså pratat och känt för varandra i över ett år nu..
Jag är hjälplös Jag vet fasen inte vad jag ska göra om jag ska berätta sanningen eller om jag bara ska försvinna ut i tomma intet foerver men jag är så jäkla rädd att han kommer bli helt förstörd för resten av livet om jag gör det..Jag vet inte vad jag ska göra och jag är helt förstörd och jag är ledsen och vilsen och jag ångrar så djävulskt alltihop som jag har gjort och jag gillar verkligen honom allting jag har sagt har både varit sanning och osanning och jag vet inte någonting längre snälla snälla snälla hjälp.....