• Jjjjjllo

Positivt eller Spökstreck?

Ignorera att resten är lite håriga haha råka tappa dom på golvet har hund i hemmet 
    Beräknad mens imorgon, togs inte med morgon urin utan runt 8 tiden på kvällen.  
    vet att ägglossnings test inte kan va säker källa på graviditet och även kan kolla om mens är på väg Drf tog ett för skojs skull har fler hemma och se om d va starkt och grav test helt noll så förväntar jag mig d kommer mens imorgon men fick svagt streck på grav är d spök eller inte? 

gå ner för bilder

• Svar på tråden Positivt eller Spökstreck?
  • Anonym (v)

Det kan nog vara positivt, det syns ju något.  Har du testat igen? Ta ett digitalt skulle jag rekommendera.

• Emiz

Jag ser något. Råder dig också till att ta ett digitalt. 

• Jjjjjllo

Glömde göra en update från igår, tror dock d längre än 1-2v hade senaste mens 14de aug (vet den räknar från befruktning) men borde väll ändå va mer än 1-2? Tog inte heller dessa på morgon urin 
  • Anonym (v)
    Jjjjjllo skrev 2023-09-19 19:21:15 följande:
    Glömde göra en update från igår, tror dock d längre än 1-2v hade senaste mens 14de aug (vet den räknar från befruktning) men borde väll ändå va mer än 1-2? Tog inte heller dessa på morgon urin 
    Grattis :). Försök att inte oroa dig. Jag skulle vänta två veckor och sedan ta ett nytt sånt där veckotest, då lär det garanterat ändrats. 
  • Emiz

Wohoo🥳 Grattis!! Ja räkna ifrån senaste mensens första dag. Som du säger så räknar de där testen från befruktning det tror jag med. Egentligen slöseri med pengar att köpa fler tester. De kommer utgå från senaste mensens första dag, sen gör de TUL så kommer de också beräkna åldern på fostret ungefär.. Du kan fylla i datumet i en gravidapp. Men jag vet ju att testa kan vara roligt för glädjens skull😊 GRATTIS

Svar på tråden Positivt eller Spökstreck?