Kan man kalla det övergrepp om det är av ett barn?
Jag måste skriva av mig för jag vet inte vem jag ska prata med om det här och vet inte ens hur jag ska förklara..
kortfattat: ibland när jag blir upphetsad så får jag obehagskänslor. Eller jag upplever det obehagligt att bli upphetsad. Jag har även svårt för fysisk kontakt och att släppa in folk. Men jag känner att jag i grunden inte är en sån här person och har inte alltid varit.. har länge funderat på vad det här kan bero på och för ett tag sen så tänkte jag på när första gången jag upplevde det här ?obehagliga? var. Det jag kan minnas är att jag va typ 4-5 år kanske och en kille på min gata (ett år äldre) sa till mig att ta av mig naken. giorde som jag blev tillsagt och han La sig naken över mig och började kyssa mig på munnen. Då vet jag att jag verkligen kände den här känslan och jag ville så att han skulle sluta.. vi var ?ihop? och vet att han fortsatte även efter att va väldigt ?fysisk? med mig och jag gillade det verkligen inte men visste liksom inte hur jag skulle hantera det.
kan detta ha påverkad mig så pass mycket Att är ett problem än idag? kan man kalla det övergrepp även om det är av ett litet barn? Eller är det förmodligen mer troligt Att det beror på andra faktorer som kan ha hänt i livet..