Första ggn du slicka en fitta
Finns en liknande om suga en kuk,nu gäller det första gången du slicka en tjej-kvinna eller blev slickad.
Finns en liknande om suga en kuk,nu gäller det första gången du slicka en tjej-kvinna eller blev slickad.
Man och har aldrig gjort. Blir lite äcklad av tanken att slicka där hon pissar.
Det var underbart.
18 år och med en tjej som jag nyss blivit ihop med. Vi hade båda haft sex förut, men inte oralsex.
Ingen av oss visste hur vi skulle göra, men vi lekte oss fram. Själva situationen var väldigt upphetsande, även om slickandet i sig inte kan ha varit särskilt effektfullt. Men jag blev väldigt kåt av att få smaka henne, det var så intimt och mysigt.
Sen blev vi bättre och bättre på det Vi var ihop i ett år innan vi tog studenten och hamnade på olika vägar i livet.
Det händer ibland att jag än idag tänker på den där första gången med värme.
Är mycket förtjust i att slicka både fitta och stjärt. Första gången var jag cirka 18 och hade sex med en yngre tjej i ett tält på en camping. Tyckte att det smakade underbart och som tjejen reagerade utgår jag ifrån att hon gillade det. Tältgrannarna ropade och bad oss vara lite tysta.
Vi var sexton år båda två, jag och min första riktiga flickvän. Hon var så snygg och sexig och jag otroligt kåt på henne. Minns att jag tyckte det var väldigt spännande när vi klädde av oss i mitt rum i föräldrahemmet. Härligt att för första gången ha en fitta och röv på nära håll framför mig och jag njöt av doften och att få slicka runt på och i hennes varma, trånga fitta. Smaken tyckte jag inte var något märkvärdigt, lite järnaktigt mest, men som helhet en häftig upplevelse.
Minst lika läckert var att såra hennes skinkor och njuta av att se, slicka och sedan med fingret tränga in i hennes tajta anus. Redan då hade jag stor fascination för tjejers sexiga stjärtar. Alltihop avslutades med att jag lite fumligt men sedan allt hårdare knullade såväl hennes fitta som anal. Hon hade sina strumpklädda fötter på mina axlar och att få känna hennes lite svettiga fotlukt medan jag stötte hårt i henne gjorde det hela ännu skönare.
Min första flickvän, jag var 17 år gammal och hon var i samma ålder. Hon hade en söt liten buske och smakade gott. Var en trevlig upplevelse.
Min första flickvän, jag var 17 år gammal och hon var i samma ålder. Hon hade en söt liten buske och smakade gott. Var en trevlig upplevelse.
Mmmm, vad härligt med en sådan ung tjej att slicka första gången.
Märkte du någon skillnad med äldre kvinnors fittor ?
Jag kanske var sexton-sjutton och det var den andra tjejen jag hade sex med. Fick tjata på henne en tid innan hon lät mig prova. Minns att det var häftigt att känna smaken som var lite salt och syrlig. Hon gav lite ljud ifrån sig men några bra instruktioner fick jag inte utan vispade på med tungan där jag trodde att klitoris skulle vara. Tror inte att klitoris blev blodfylld alls den gången. Alldeles för fort avbröt hon och ville runka av mig istället. Tror tyvärr att den tjejen aldrig fick någon orgasm när vi var tillsammans.
Det var i övre tonåren, med hon som skulle bli min fru i 20 år. Jag slickade och slickade tills tungan domnade och käkarna låste sig, i månader och kanske år. Till slut gick det för henne! Antagligen var inte så bra på det.
Nu slickar jag min nuvarande kvinna ofta och gärna, det är ju så gott och upphetsande. Svårt att göra det på rätt sätt. Jag kanske lyckas helt snart, nu när jag ska fylla 72 år...
Jo, minns jag. Var ung och hon hade så mycket fitthår så jag var nära att bli kvävd.
Traumatisk upplevelse som satt djupa spår i mig.
Sedan 9:an iallafall. Bodde nära skolan så jag plus flickvän tog moppen hem då morsan, farsan jobbade, syrran i skolan. En macka, sedan grovhångel med slickning! En stor behållning att göra det för mig, se, känna njutningen jag kan ge, olika reaktioner osv..gärna orgasmen mot tungan.. Ger mist trefalt tillbaks sedan.
Jag var 14. Hon var runt 10 år äldre. Men mmm det var härligt ;)
Mmmm, vad härligt med en sådan ung tjej att slicka första gången.
Märkte du någon skillnad med äldre kvinnors fittor ?
Först gången var underbar och har varit galen i det sen dess. Och kvinnor, tvätta er inte hela tiden.