• Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE)

Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp

Vill ha en kille. Är inom LSS. Man kan ej få kille på tinder om man är inom lss. Alla ska fråga en vad man jobbar med. säger man lss vill ingen ha en!  Vill ha en kille som inte är inom lss. De är såna fattiglappar. de inom lss. Är brat inom LSS. De ska skita vad jag jobbar med de är inte ihop med mitt jobb de på tinder. Jag vill ha en normal kille utan diagnos med pengar. De på jobbet kan ej simma då får jag som älskar att bada bada själv och har down dyndrom och är alkisar. fan inget jag vill ha. passar ej i min fina familj att va ihop med en alkis

• Svar på tråden Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp
  • Anonym (LSS-f)
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-14 20:36:24 följande:
    Ja men nu har jag blitt bra i engelska fattar allt i film utan text så kan bli filmöversättare. orkade ej plugga i skolan var tokig i backstreet boys stod mest i data salen och surfade
    Det lustiga är att jag är översättare. Krävs utbildning även för det. Gå du till Stureplan, så får vi se hur det går. Uppdatera gärna tråden med dina framsteg.

Ska börja med youtube behöver bara nån som filmar gå runt i gamla stan och fråga turister vad de tycker om svenskt godis

Anonym (LSS-f) skrev 2023-09-14 20:55:03 följande:
    Det lustiga är att jag är översättare. Krävs utbildning även för det. Gå du till Stureplan, så får vi se hur det går. Uppdatera gärna tråden med dina framsteg.
    Ja men det ordnar sig allt snart ha ha ha sa min boendestöd idag när vi hade praktik möte har ansökt om kontakt person. Ville ha praktik på IKEA: Mycket folk att bli kompis med det är kompisar jag behöver,
    Anonym (LSS-f) skrev 2023-09-14 20:55:03 följande:
    Jaha men man kan ju använda google translate om du avänder det kan ingen kolla du har ingen vakt vill jobba i tull men gillar ej de slänger mat
  • Anonym (LSS-f)
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-14 21:01:42 följande:
    Jaha men man kan ju använda google translate om du avänder det kan ingen kolla du har ingen vakt vill jobba i tull men gillar ej de slänger mat
    Nej, jag använder inte det.
    Anonym (LSS-f) skrev 2023-09-14 21:10:35 följande:
    Nej, jag använder inte det.
    men gör det ska börja med youtube och bli youtube kändis n
  • Anonym (U)

Du duger i bästa fall till att ligga med men mer än så kan du glömma.

• Anonym (LSS-f)
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-14 21:31:08 följande:
    men gör det ska börja med youtube och bli youtube kändis n
    Nej, min engelska är mycket bättre än Google Translate Tungan ute
  • Xlr8
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-14 08:02:42 följande:
    Ja folk som har barn som skriker hela natten måste ha det jobbigt. Fattar ej hur folk orkar med det livet spec om man är kirurg.  Du lär somna vid ratten när du kör till jobbet och riskera köra i diket och sen när du står där och operaerr somnar du för din jäkla unge skrikit hela natten så du bara kunnat sova 4 timmar. fy för sånt lv andra har dvs gå till trist jobb varje dag 9-5 sen vara helt slut efter en tråkig och jobbig dag på jobbet med jobbig chef som gått en på nerverna och man har dels pms! så man blir mer irriterad sen ska du hämta ungarna på dagis som ej vill gå hem så du blir mer irriterad sen är det bilkö när ni ska hem så tar det mer tid och du blir mer irriterad sen ska du laga mat och sen hjälpa med läxorna och du kanske är ensamstående med. sen vill du se 8 serier på tv med.
    Vad gör du för att förändra på tillvaron så du får ett roligt jobb, bättre chef och liv rent allmänt?
    Har ingen erfarenhet av barn som skriker hela natten så kan ej uttala mig om det.

I när jag jobbat för länge så jag ej kan köra säkert, då erbjuder företaget taxi till bostaden eller hotellrum på andra sidan gatan. Kör ej då jag är så trött, måste jag åka någonstans i det skicket privat finns det alltid taxi. 

Vet ej om du försöker beskriva ditt liv, mitt eller ngt där emellan. 

Jag har iaf ett fantastiskt liv, fru och barn. 
    Efter 7 års studier och levt på det existensminimum som i folkmun kallas CSN. Så har jag äntligen fått mitt drömjobb, längtar till jobbet varje dag och nog med inkomster att jag ordnat passiva inkomster och en hel del investeringar över flera års tid.. Att gå till jobbet är rätt snart endast för nöjes skull och inte av ekonomiska anledningar.

Kolla på tv låter som en trevlig sysselsättning om man hade tid över för sånt. Kan nog räkna timmarna framför tv på ett år, på en hand. 
  • Anonym (Rik Fattiglapp?)
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-14 08:35:27 följande:
    det kan jag men det är tråkigt sen behöver man inte jobba heller har mest dv för att ha nått att göra och ej gå hemma hela dagarna
    Vänta nu du jobbar ej som ledsagare? 
    Du är brukare och har en ledsagare?
    Anonym (Rik Fattiglapp?) skrev 2023-09-15 00:21:31 följande:
    Vänta nu du jobbar ej som ledsagare? 
    Du är brukare och har en ledsagare?
    Nej ingen ledsagare
  • Anonym (Tea)

Har inte män större krav än så på vem de ligger med? Tror inte det är den rika och välbetalda mannen som TS kommer få som sexpartner i så fall. 

Anonym (Tea) skrev 2023-09-15 08:09:33 följande:

Har inte män större krav än så på vem de ligger med? Tror inte det är den rika och välbetalda mannen som TS kommer få som sexpartner i så fall. 

¨Jooooo kommer få värsta hunken jag är så sötttttttttttttttttt....
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE) skrev 2023-09-15 08:30:07 följande:
    ¨Jooooo kommer få värsta hunken jag är så sötttttttttttttttttt....
    Ja då kan man ju undra varför du startat den här tråden om du har så lätt att få värsta hunken. Fast vem skulle vilja ha värsta hunken? Tror andra hellre vill ha bästa hunken.
Svar på tråden Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp