• USA111

    Att allt ska ta sån tid

    Asså jag hatar när saker ska ta så lång tid!!!!! jag öär trött på att vänta

  • Svar på tråden Att allt ska ta sån tid
  • USA111
    OlgaElvira skrev 2023-09-13 17:08:04 följande:

    Gör det själv😀


    Nej det är inga saker jag kan göra så det går snabbare
  • USA111

    men personer hinner dö. alltså sommaren med släkten brukar visas i februari och mars. hur många har ej dött sen dess som ej fått sett serien bara för den ej visas när den brukar. tänk om nån gick bort i april i cancer som hade värsta ångesten att den ej hann se serien för det hade de gjort om den visats i februari som de brukar men bara för den var sen fick de ej se den. jag skulle haft värsta ångesten om man legat på sjukhus i cancer och haft 1 vecka kvar eller så. och en låt väntar jag på. i 4 månader. vill höra den nu...

  • USA111

    Den som ska skaffa kontakt person sölar med asså bara ta fram en vem som helst kan spela mini golf!!!!!

  • USA111

    fick bara helt så där ny lss den andra mejla man 4 dagar sedan sa inget hon skulle sluta då.....

  • Meddelande borttaget
  • USA111

    Jag stod vid sd stånd när det var val och tog tablett askar då kom ens boendestöd så måste ha skvallrat men hon säger hon ej har det......... jag supportrar ej sd. vill ej umgås med förorts gangsters från farsta mm. sen blev jag utesluten från en grupp för de trodde jag supportra sd ha ha ha ha ha. hade ju bästis från turkiet i 4an

  • Meddelande borttaget
  • USA111

    Nu ville jag på en konsert på fredag men kan ej gå på den nu när en annan person ska dit för den personen är ute att skada mig. Kommer knuffa mig så jag blir påkörd av en bil så det ser ut som en olycka. De är ute efter mina pengar. 

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Att allt ska ta sån tid