• Ssi

    Har ni köpt barnvagn på Jollyroom?

    Hej har har ni köpt barnvagnar eller något annat från Jollyroom?

  • Svar på tråden Har ni köpt barnvagn på Jollyroom?
  • Ssi

    Har sett att dem har bra priser på barnvagnar. Så undrade om det var värt att köpa.


    Corujinha skrev 2023-09-02 09:56:19 följande:

    Jag har inte köpt vagn men kläder, skötväskor, babysitter o leksaker. Vad funderar du på?


  • Ssi

    Vad har du köpt och hur var kvaliteten?


    OupaOupa skrev 2023-09-02 10:15:23 följande:

    Det har jag.


  • Emmo77

    Vi har köpt en läragåvagn från jollyroom. 
    Ångrar att vi inte köpte  billigare klassiska brio vagnen från annars ställe. 
    Den vi fick gnisslar , hjul sitter dåligt m.m och mycket dyrare 

  • OupaOupa

    Köpte en barnvagn och den var helt ok. Störande dock om man ska reklamera, då ska man skicka bild och video. Hände med en annan sak jag hade handlat (en elektrisk motorcykel) och det blev så omständigt att det rann ut i sanden. Då var jag ändå på plats i deras showroom men fick inte lämna den där. 

    Skulle jag köpa något större (dyrare) så skulle jag välja ett ställe som har fysisk butik och som tar emot reklamationer på plats. 

  • LaFontaine
    OupaOupa skrev 2023-09-02 14:49:08 följande:

    Skulle jag köpa något större (dyrare) så skulle jag välja ett ställe som har fysisk butik och som tar emot reklamationer på plats. 


    Helt enig med detta. Jag skulle reklamera ett par stövlar som läckte vatten och det var en jäkla process. De första fotona dög inte, utan skulle kompletteras med ytterligare bilder på sprucken sula och blöta strumpor. Efter det dröjde det flera veckor innan någon handlade ärendet och godkände reklamationen. Nu var det ett par stövlar som lätt gick att ersätta, men jag kommer aldrig handla något större och viktigare därifrån. 
  • Mortiscia80

    Jag köpte barnvagnspaket, hur nöjd som helst, världens bästa vagn verkligen! Känns nästan synd att barnet växte så man var tvungen att sluta använda den haha x)

    Mitt råd är att inte köpa det absolut billigaste, titta på märken också och då menar jag inte dyra märken. Beemoo, Moveo, Britax och Cybex är de jag känner igen på rak arm som kan vara bra. Köp inte heller det dyraste, det finns ingen anledning att betala för märket. Det finns bra kvalitet i den lägre halvan av prisspannet. Läs recensionerna osv.

  • Ssi

    Okej, tack för information!


    Emmo77 skrev 2023-09-02 14:34:11 följande:

    Vi har köpt en läragåvagn från jollyroom. 
    Ångrar att vi inte köpte  billigare klassiska brio vagnen från annars ställe. 
    Den vi fick gnisslar , hjul sitter dåligt m.m och mycket dyrare 


  • Ssi

    Tack så mycket för bra tips.


    Mortiscia80 skrev 2023-09-02 16:14:39 följande:

    Jag köpte barnvagnspaket, hur nöjd som helst, världens bästa vagn verkligen! Känns nästan synd att barnet växte så man var tvungen att sluta använda den haha x)

    Mitt råd är att inte köpa det absolut billigaste, titta på märken också och då menar jag inte dyra märken. Beemoo, Moveo, Britax och Cybex är de jag känner igen på rak arm som kan vara bra. Köp inte heller det dyraste, det finns ingen anledning att betala för märket. Det finns bra kvalitet i den lägre halvan av prisspannet. Läs recensionerna osv.


  • Kvinna1989

    Vi har köpt vagn till bebis 2021 och nu har vi en bebis född 2023 och använder samma! Vi tänkte att "ja men ett barn max klarar den" men fortfarande hel! Vi är nöjda och har klarat oss fint med en billigare.

Svar på tråden Har ni köpt barnvagn på Jollyroom?