• Anonym (Gram)

    Svärdet i stenen

    Kvinnan på knä, ansiktet mot golvet/sängen och med baken i vädret. Mannen tränger in i henne lite snett ovanifrån.


    Min flickvän blir helt galen av det. Tillåter en hög grad av kontroll av djup och tempo från min sida, samtidigt som hon kan ta på sig själv. Ofta kommer vi samtidigt så.

    Vad tycker ni andra om denna ställning? Är det bara vi som praktiserar det jättemycket? Kan inte minnas att det varit en sån favorit med tidigare flickvänner/partners.

  • Svar på tråden Svärdet i stenen
  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nej tack) skrev 2023-08-19 15:08:02 följande:

    Nej tack till den. Det baserar jag inte på upplevelse av dem utan av att jag tyvärr sett hur den ser ut i porrfilm där de av någon anledning filmar så att man tittar rakt upp i mannens håriga anus. Jag gillar män, hur män ser ut, men inte ur den vinkel. Det ser....bögigt ut som om han fläker upp sin stjärt för ytterligare en man.

    Så jag skulle tänka på hur det ser ut på film, och hårigt mansanus (Jag är väldigt avigt inställd till mansanus). Man kan nog kalla detta för att jag har en porrskada.


    Du kanske skulle sluta kolla på porr som begränsar ditt sexliv.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-19 16:26:21 följande:
    Du kanske skulle sluta kolla på porr som begränsar ditt sexliv.
    Jo det kan nog ligga något i det, men har inte sett på många år, det där liksom etsade sig fast...men utöver det väger jag 42kg och gubben ca 130? (gissar jag, han vägde 140 men ser ut att gått ner lite) så den där ställningen går bort ändå :)
  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nej tack) skrev 2023-08-19 16:36:19 följande:
    Jo det kan nog ligga något i det, men har inte sett på många år, det där liksom etsade sig fast...men utöver det väger jag 42kg och gubben ca 130? (gissar jag, han vägde 140 men ser ut att gått ner lite) så den där ställningen går bort ändå :)
    Med en sån kroppshydda är det många ställningar som går bort gissar jag? För ställningen i fråga krävs att killen är någorlunda fit.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-19 18:27:28 följande:
    Med en sån kroppshydda är det många ställningar som går bort gissar jag? För ställningen i fråga krävs att killen är någorlunda fit.
    Han är betydligt mer fit än vad han ser ut, och om jag lockar/mutar med sex kan jag motivera honom till att utföra riktigt imponerande fysiska saker för hans vikt. Så jag tror han hade kunnat.

    Men det är många ställningar som går bort ja. Men jag verkligen älskar att vara överst så det gör ingenting alls tvärtom. Det går att göra liknande den ställningen som diskuteras fast uppochner. Det är en av mina favoriter.
  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nej tack) skrev 2023-08-19 18:52:50 följande:
    Han är betydligt mer fit än vad han ser ut, och om jag lockar/mutar med sex kan jag motivera honom till att utföra riktigt imponerande fysiska saker för hans vikt. Så jag tror han hade kunnat.

    Men det är många ställningar som går bort ja. Men jag verkligen älskar att vara överst så det gör ingenting alls tvärtom. Det går att göra liknande den ställningen som diskuteras fast uppochner. Det är en av mina favoriter.
    Upp och ner? Du menar typ att du är på rygg med upplyfta ben?

    En skillnad är ju vinkeln på penetrationen. Beror som sagt på hur mannens kuk är utformad. Föreställer mig att en mer bananformad kuk som pekar uppåt kan vara riktigt skön för kvinnan i den ställningen, då den kommer trycka upp mot hennes g-zon. En sån kuk kommer trycka mer mot ändtarmen i den ställning som jag beskrev.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-20 08:10:53 följande:
    Upp och ner? Du menar typ att du är på rygg med upplyfta ben?

    En skillnad är ju vinkeln på penetrationen. Beror som sagt på hur mannens kuk är utformad. Föreställer mig att en mer bananformad kuk som pekar uppåt kan vara riktigt skön för kvinnan i den ställningen, då den kommer trycka upp mot hennes g-zon. En sån kuk kommer trycka mer mot ändtarmen i den ställning som jag beskrev.
    Nej, att han ligger på rygg, jag ligger på rygg på honom. Som "prone bone" vänt 180grader. Väldigt intimt och romantiskt.
  • Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-18 20:26:37 följande:
    Testa! Sedan kan det som sagt säkert ha med hur både mannen och kvinnan är skapta, huruvida det känns bra eller inte. Min kuk är något längre än genomsnittet och jag kommer aldrig i kontakt med livmodertappen i den ställningen (dock kan det hända i andra ställningar). Den är rak och inte särskilt böjd (hade den pekat mer uppåt hade den nog inte kommit åt g-zonen lika bra tänker jag).

    Tack för utförligt och bra svar! 😊 Min gubbe sisådär sugen testa nya positionen. Vill inte dominera så mkt tror jag. 

  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nyfiken2) skrev 2023-08-22 00:17:36 följande:

    Tack för utförligt och bra svar! 😊 Min gubbe sisådär sugen testa nya positionen. Vill inte dominera så mkt tror jag. 


    Tack själv :) Synd att han inte vill testa.


    Sen behöver ställningen inte vara så dominant i bemärkelsen hårt. Det är mer att kvinnan överlåter mycket av kontrollen till mannen. Jag gillar också att penetrera henne långsamt och bit för bit i den ställningen, vilket känns väldigt intimt. Mer stimulering på de ?grundare? delarna av slidan till en början, med hårt tryck mot den främre (g-zonen) för att successivt låta hela kuken glida in, centimeter för centimeter. Sedan, när hela kuken är i henne, låter jag den stanna där i några sekunder, för att ge henne känslan av att vara helt fylld.


    Ibland kommer vi båda av den där långsamma och djupa penetrationen, det är det bästa tycker jag eftersom jag då verkligen känner hur hon svullnar upp och kramar runt min kuk. Ibland kommer hon innan mig, efter att ha tagit på sig själv samtidigt, varpå jag växlar upp tempot i stötarna (eftersom jag i regel har lättare att komma då).

  • Anonym (Analälskarn)

    Utmärkt ställning för analsex. Kommer ganska lätt av den ställningen. Sen antingen komma i eller dra ut kuken o spruta på skinkorna:) 

  • Anonym (Gram)
    Anonym (Analälskarn) skrev 2023-08-28 00:17:32 följande:

    Utmärkt ställning för analsex. Kommer ganska lätt av den ställningen. Sen antingen komma i eller dra ut kuken o spruta på skinkorna:) 


    Kan tänka mig det! Dock är inte analsex min grej så det går bort för vår del.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Svärdet i stenen