• bananskal123

    Planera bebis 2024 💚

    Hej!

    Jag och min kille planerar att skaffa barn och försöker ?någorlunda? aktivt. Vi är 23 och 24 år. 

    Jag blev gravid för första gången (oplanerad) i februari detta år men hade ett missfall i mars och var då i V7.


    Eftersom jag har lite svårt att hitta någon annan liknande tråd så startar jag en ny där vi kan snacka symtom, tips/trix, uppdatera och peppa varandra. 


    Tipsa gärna om tidigare trådar, forum, grupper på fb osv :D 
    ______________________________


    Jag fick min mens 6 aug och tänkte börja med ägglossningstest denna månad.  


    Någon som har något tips för en nybörjare?

    Mvh 

  • Svar på tråden Planera bebis 2024 💚
  • Widinnan

    Hejsan!

    Jag hoppar in i tråden här, då jag och min sambo planerar bebis 2024! Vi har försökt sedan maj (6 månader sedan) utan resultat :( Vi försöker hålla humöret uppe trots många negativa tester.  


    Vi kör med ägglossningstest som jag tar någon dag innan min app visar att jag ska ha ägglossning. Använder appen ?Min Kalender?, tkr den är smidig då man ser ganska tydligt fertila fönster + även kan anteckna! 


    Sen äter jag också Folsyra, och har gjort sedan juni! Har nästan glömt bort varför man ska göra det, men man har ju hört att det är viktigt Tungan ute

    Hoppas du fick lite tips! Hur går det för er andra som försöker?

Svar på tråden Planera bebis 2024 💚