• pandarinen

Glad gubbe en dag clearblue

Hej jag har en fråga om cv äl test. Jag vet att man inte ska testa flera dagar efter att man fått glad gubbe men sett att folk här gör det och fått glad gubbe flera dagar i rad.
    jag hade ingen glad gubbe i går morse, men fick igår kväll.
    i dag nu på morgonen hade jag ingen glad gubbe igen. Är ögglossningen över, Är det för sent att ha sex ikväll? vi hade ingen möjlighet till att mysa igår?
    men jag har jättemycket älflytnilgar, alldeles blöt på pappret när jag torkar mig

• Svar på tråden Glad gubbe en dag clearblue
  • HejsanJenny

Nu är det ett tag sedan jag använde äl test men har för mig att det är inom 48 timmar som ägglossning kommer att ske efter man har fått en blinkande gubbe! Så du är absolut inte för sent ute ☺️

• pandarinen
    HejsanJenny skrev 2023-08-08 08:51:01 följande:

Nu är det ett tag sedan jag använde äl test men har för mig att det är inom 48 timmar som ägglossning kommer att ske efter man har fått en blinkande gubbe! Så du är absolut inte för sent ute ☺️

Jo, jag tror jag brukar ha 48 timmar också, för om jag får glad gubbe en måndag så brukar jag få mens på onsdag två veckor senare. Å mellan äl å mens ska det normalt vara 14 dagar har jag förstått av bm, mellan mens å äl kan det variera.
    blev bara brydd att andra får glad gubbe flera dagar i rad, jag fick en gång. Men man ska ju inte testa sig efter att man fått glad gubbe enligt cb
Svar på tråden Glad gubbe en dag clearblue