• jag90

Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!

Hej!

Vi är 33 och 34 år gamla och har varit ihop i cirka åtta år. För cirka fem och ett halvt år sedan började vi experimentera med swinging, och insåg att "cuckolding" passade oss båda mycket bättre. Nu har vi levt i den här livsstilen i fem år och har blivit ganska "hardcore" vid det här laget.

Det funkar superbra för oss och vi är båda väldigt lyckliga i vår relation, men ibland är det lite svårt att hitta folk att liksom prata om livsstilen med eftersom många är dömande med mera.

Jag tänkte att om jag kan prova att bidra till att informera lite på ett nyanserat sätt så vill jag gärna göra det

Och snälla, kom inte med moralkakor baserat på egna preferenser och fördomar. Är du inte intresserad av att ställa en trevlig och seriös fråga, så var bara tyst. Och för er som inte vet vad cuckolding och Queen of Spades är, använd Google.

• Svar på tråden Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!
  • Dardi007skane
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-06 23:21:37 följande:
    Jag är bara sugen på spänningen och att känna någon mycket större och mer dominant. Och det är superhett tycker jag om min pojkvän kan vara med och antingen titta eller bara stötta mig på håll. Trådstartaren skrev innan att det är som ett gemensamt äventyr för dom å det vill jag uppleva. Typ
    Lycka till :)
  • Anonym (Jonna98)
    Dardi007skane skrev 2026-01-06 23:26:13 följande:
    Lycka till :)
    Tack :)
  • Dardi007skane
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-07 08:50:38 följande:
    Tack :)
    Säg till ifall ni behöver hjälp , känner en kille som kan ställa upp :D 
  • Mik900

Tycker det är sexigt med livsstilen men har inte haft möjlighet att prova.... men skulle vilja göra det i framtiden,då kanske få en insikt först ur allas perspektiv så man har lite kött på benen....

• Tobben

Jag har alltid hoppats på att någon av mina flickvänner genom åren skulle ha föreslagit dylikt upplägg, men tyvärr har det aldrig inträffat.

• Jaget90
    Mik900 skrev 2026-01-11 10:51:37 följande:

Tycker det är sexigt med livsstilen men har inte haft möjlighet att prova.... men skulle vilja göra det i framtiden,då kanske få en insikt först ur allas perspektiv så man har lite kött på benen....

Hoppas du får möjlighet! Jag rekommenderar det starkt 🙂
  • Jaget90
    Tobben skrev 2026-01-11 16:58:58 följande:

Jag har alltid hoppats på att någon av mina flickvänner genom åren skulle ha föreslagit dylikt upplägg, men tyvärr har det aldrig inträffat.

Föreslå det själv 🙂 det är vanligast att killen kommer med förslaget. Så var det för oss och sen var det hon som bestämde sig för att genomföra det när hon fått fundera. Men välj ett bra tillfälle när ni redan pratar om sex och var tydlig. Förklara att det inte finns någon baktanke om du själv vill få ligga runt. Och fokusera på att du vill se henne njuta och ta kommando. Många tjejer tycker det känns obehagligt när killen fokuserar för mycket på sig själv, som att hon ska vara hans porrstjärna eller bli "delad". Men om du istället förklarar att det är hennes njutning du vill ska stå i centrum så kan jag nästan lova att hon åtminstone kommer lyssna intresserat. Men var också beredd på att släppa kontrollen lite. De flesta tjejer behöver få sätta villkoren själva under tiden som ni testar vattnet. Viktigt att inte skrämma bort henne med för mycket kontroll då. Lycka till!
  • Anonym (Q45+)
    Tobben skrev 2026-01-11 16:58:58 följande:

Enligt min erfarenhet är det nästan alltid mannen som tar initiativ och är den drivande för att detta eller något liknande ska hända. Det är nästan alltid mannen som kommer med frågan eller "föreslår ett dylikt upplägg".

Du kommer knappast få uppleva något inom detta, eller något liknande, om du bara väljer att gå passiv genom livet och väntar på att något ska råka hända, eller du  bara hoppas på att bli tillsammans med en flickvän som senare skulle visa sig vilja ta initiativ till detta.

Om du önskar att det ska hända men väljer att förhålla dig passiv så är chansen i det närmaste obefintlig. 
  • Tobben
    Anonym (Q45+) skrev 2026-01-14 08:41:30 följande:
    Enligt min erfarenhet är det nästan alltid mannen som tar initiativ och är den drivande för att detta eller något liknande ska hända. Det är nästan alltid mannen som kommer med frågan eller "föreslår ett dylikt upplägg".

Du kommer knappast få uppleva något inom detta, eller något liknande, om du bara väljer att gå passiv genom livet och väntar på att något ska råka hända, eller du  bara hoppas på att bli tillsammans med en flickvän som senare skulle visa sig vilja ta initiativ till detta.

Om du önskar att det ska hända men väljer att förhålla dig passiv så är chansen i det närmaste obefintlig. 
    För min del handlar det till viss del om att jag tycker att dynamiken blir bättre om det är kvinnan som initierar det.
    Samma sak med t ex analsex. Jag har hittills inte bett om att få sätta på en enda tjej i rumpan, men har lyckats få flera tjejer att be om det.
    Steget till hotwife är i och för sig miltal ifrån att testa analt, men jag hoppas ändå att det finns några därute som är trygga nog att föreslå det.
    Men innan jag föreslår det rent konkret så kommer jag att försöka hinta om det, så får vi väl se hur det går.
    Alldeles oavsett hur det går med just den delen så räknar jag med att jag inte kommer att få uppleva alla snuskiga idéer som jag har.
  • Anonym (Q45+)
    Tobben skrev 2026-01-14 17:01:25 följande:
    För min del handlar det till viss del om att jag tycker att dynamiken blir bättre om det är kvinnan som initierar det.
    Samma sak med t ex analsex. Jag har hittills inte bett om att få sätta på en enda tjej i rumpan, men har lyckats få flera tjejer att be om det.
    Steget till hotwife är i och för sig miltal ifrån att testa analt, men jag hoppas ändå att det finns några därute som är trygga nog att föreslå det.
    Men innan jag föreslår det rent konkret så kommer jag att försöka hinta om det, så får vi väl se hur det går.
    Alldeles oavsett hur det går med just den delen så räknar jag med att jag inte kommer att få uppleva alla snuskiga idéer som jag har.
    Jag är helt övertygad att
  • Tobben
    Anonym (Q45+) skrev 2026-01-14 17:47:56 följande:
    Jag är helt övertygad att
    Jo, jag uppfattade det redan i din förra kommentar.
  • Jaget90
    Tobben skrev 2026-01-14 18:16:51 följande:
    Jo, jag uppfattade det redan i din förra kommentar.
    Ett tips är att berätta för henne när hon redan är kåt att du hade tyckt det var sexigt att se henne med en annan man. Bara som en idé. Teasa henne lite. Då kommer hon att bli nyfiken. Om hon frågar om du inte hade blivit svartsjuk så säger du att "kanske lite, men mest upphetsad. Jag hade gärna provat nån gång". Då kommer hon att börja fundera. Har du tur så kanske hon tar upp det själv nästa gång och tar initiativ till det. Men att hon bara skulle säga det out of the blue är helt orealistiskt. Många tjejer fantiserar om detta i hemlighet men få tänker på att genomföra det. Och även om hon hade såna tankar är det extremt liten risk att hon tar upp det för det finns för många tabun och hon har ingen aning hur du kommer reagera. Vill du att något ska hända måste du sätta stenen i rullning själv. Cuckolding kräver också att man har jättebra kommunikation. Om du inte ens kan dela en sexfantasi med henne så blir det svårt är jag rädd.
Svar på tråden Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!