• PrettyTiedUp

Först positivt sedan negativt.

Lägger in bild på det testet jag tog igår, tillsammans med tre av de positiva jag tog sist jag var gravid (missfall).
    Imorse när jag testade var det helt blankt.
    Kan det vara så att det är ett supertydligt spökstreck? Kemisk graviditet? 
    Eller kan jag vara gravid ändå, men hormonerna är inte tillräckligt höga än? Att jag typ bara hade tur igår att jag fick plus. 

Vad tror ni? 

• Svar på tråden Först positivt sedan negativt.
  • svansmamman

Omöjligt att säga såklart, då alla de nämnda alternativen är tänkbara. Om vi ska hålla oss till hoppet, vilket jag tycker vi ska göra tills motsatsen blivit bevisad, så är det väääldigt små marginaler sådär tidigt. Det räcker med att du druckit lite mer kvällen innan, och att urinen därmed är mer utspädd, för att testet ska vara blankt. Det tillsammans med att hormonerna fördubblas varannan dag gör ju att det inte vore konstigt om testet blev helt blankt dagen efter. Väntar du dock två dagar, eller än bättre fyra, bör du kunna se en ökning i styrka. När är du i förhållande till BIM och äl? 

• Notalonee

Jag har tyvärr upplevt tydliga spökstreck på dessa testerna, så dom köper jag aldrig igen.

Såhär såg mina tester ut och detta var alltså spökstreck 🙄

• Notalonee
    Notalonee skrev 2023-08-01 21:35:49 följande:

Jag har tyvärr upplevt tydliga spökstreck på dessa testerna, så dom köper jag aldrig igen.

Såhär såg mina tester ut och detta var alltså spökstreck 🙄

Såg nu att det inte var samma typ av test😅
  • PrettyTiedUp

Jag vet inte exakt äl, ska jag gå efter äl-testen så är det bim idag, äl+15, men går jag efter min egen känsla och mina tidigare tempningar så har jag en lutealfas på ~10 dagar och är således på äl+11 idag. 
    Tog ett test imorse och fick också mens. Fick en blödning vid bim sist jag var gravid men nu är testet helt blankt, så antar att det var ett väldigt tydligt spökstreck. Det borde inte få finnas.
    Beställde andra tester igår kväll då hoppet kändes ute men ser att dessa spökstreck verkar förekomma på nästan alla test, fast nu kan jag testa med olika tester om jag får ett svagt streck, så det är ju bra iaf.

Svar på tråden Först positivt sedan negativt.