• Anonym (tant P)

    Har du haft sex utomhus?

    vi hamnade på en mysig badplats och busade lite. det var spännande men jag har inte lust att göra mer. lite kyligt men mest för att nån kan komma.
    en gång har jag tillfredsställt en kille men det var när jag var yngre.
    tror jag är lite för gammal för sånt nu


    är det nåt fel på mig? är jag överdrivet feg och orolig?
    hur har ni gjort om ni gjort något alls

  • Svar på tråden Har du haft sex utomhus?
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 18:57:05 följande:
    Vi har inte diskuterat det, men jag skulle nog inte backa om nån berättar för oss att den vill se på. 
    Hur min fru ställer sig till det vet jag inte, skulle kunna vara ett steg vidare för oss kanske.

    Tack för id'en. Men hur skulle vi komma i kontakt med den/de personerna? // Flört
    Genom familjeliv? Eller bodycontact? Eller någon annan dejtingsida.

    Jag tycker att det är väldigt upphetsande att få närvara men inte delta, eller närvara och delta med restriktioner. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:02:20 följande:
    Genom familjeliv? Eller bodycontact? Eller någon annan dejtingsida.

    Jag tycker att det är väldigt upphetsande att få närvara men inte delta, eller närvara och delta med restriktioner. 
    Tack för tipsen - nåt jag får överväga att diskutera med hustrun om det blir tillfälle till det. 

    Det hade nog inte varit aktuellt alls för henne för ett tag sen men jag stänger inga dörrar och med tanke på den förändring som hon genomgått den senaste tiden verkar inget vara otänkbart...
  • Anonym (Flera gånger)

    Har haft sex många gånger utomhus när jag var yngre. På senare år har jag haft sex med en kille på många platser utomhus, i skogspartier och mitt i stan en kväll på en innergård. Vi har även haft sex i mitt garage (hyreshus) flertalet gånger och i minst 12 olika rum på jobbet under både arbetstid och på helgen. Är lite extra upphetsande men såklart lite svårt att slappna av. Jag är 36 och killen 40. 

  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 19:09:01 följande:
    Tack för tipsen - nåt jag får överväga att diskutera med hustrun om det blir tillfälle till det. 

    Det hade nog inte varit aktuellt alls för henne för ett tag sen men jag stänger inga dörrar och med tanke på den förändring som hon genomgått den senaste tiden verkar inget vara otänkbart...
    Det låter lovande :)
    Vad är det för förändring?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:36:30 följande:
    Det låter lovande :)
    Vad är det för förändring?
    Nyupptäckt sexualitet mitt i medelåldern kort förklarat.
    Hos mig har intresset för att experimentera alltid funnits men hon har på kort tid nu gått fort fram inom många områden och det har verkligen fört oss mycket närmare varandra och givit vår relation en kick som är så fantastiskt kul. 

    Det som lockar henne är att göra det som hon förr uppfattade som förbjudna saker. Nu triggar det henne att istället göra saker och tänja gränser.
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 19:47:43 följande:
    Nyupptäckt sexualitet mitt i medelåldern kort förklarat.
    Hos mig har intresset för att experimentera alltid funnits men hon har på kort tid nu gått fort fram inom många områden och det har verkligen fört oss mycket närmare varandra och givit vår relation en kick som är så fantastiskt kul. 

    Det som lockar henne är att göra det som hon förr uppfattade som förbjudna saker. Nu triggar det henne att istället göra saker och tänja gränser.
    Som jag fått lära mig är rumpor och gränser till för att tänjas :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:50:53 följande:
    Som jag fått lära mig är rumpor och gränser till för att tänjas :)
    Jodå, men jag som gift man är inte van att ta emot penetration (än). Hon föredrar att bli främst vaginalt och oralt penetrerad.
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 19:57:50 följande:
    Jodå, men jag som gift man är inte van att ta emot penetration (än). Hon föredrar att bli främst vaginalt och oralt penetrerad.
    Hon vill inte bli slickad samtidigt som hon blir penetrerad?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:05:43 följande:
    Hon vill inte bli slickad samtidigt som hon blir penetrerad?
    Jag vet inte - jag når inte på båda ställena samtidigt... 
    Och ha med nån ytterligare har vi inte diskuterat (än).
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 20:10:58 följande:
    Jag vet inte - jag når inte på båda ställena samtidigt... 
    Och ha med nån ytterligare har vi inte diskuterat (än).
    Som åskådare är det häftigt att få assistera med t ex sin mun utan att man får någon direkt stimulans själv.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:15:12 följande:
    Som åskådare är det häftigt att få assistera med t ex sin mun utan att man får någon direkt stimulans själv.
    Okej. Ja jag har svårt att ha kommentar på det eftersom jag inte har någon erfarenhet av det.

    Tack för infon.
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 20:23:23 följande:
    Okej. Ja jag har svårt att ha kommentar på det eftersom jag inte har någon erfarenhet av det.

    Tack för infon.
    Hehe . Min mun har assisterat både här och där  ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:49:07 följande:
    Hehe . Min mun har assisterat både här och där  ;)
    Femboy - hur ska jag tolka det. Vem är du, när var och hur?
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 21:07:21 följande:
    Femboy - hur ska jag tolka det. Vem är du, när var och hur?
    Jag bor i Östersund men besöker ibland Stockholm för utlevnad.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 21:12:14 följande:
    Jag bor i Östersund men besöker ibland Stockholm för utlevnad.
    Ehhh... Okej... Så kan det bli ibland

    De två platserna besöks av under tecknad också 
  • Anonym (Abc)

    En sak till: plocka upp era jävla kondomer när ni är ute och pippar!

  • Anonym (Starke)

    På baksidan av scenen i Kungsträdgården i Stockholm. -8C och snö i Januari. Hade varit på firmafest och det tände till mellan mig och en tjej på festen. Vi kåtade upp varandra till bristningsgränsen så till slut lämnade vi festen och gick ut i kylan. Det var som ett skydd på baksidan av scenen och ett prång att sitta på så jag lyfte upp henne där och drog ned hennes tjocka tights. Krävdes inget förspel utan full fart direkt. Det gick för oss båda snabbt, ivrigt påhejade av ett par som kom ut från Restaurang Victoria. Dem hade vi inte upptäckt innan och vi drog på oss kläderna lite snabbt och drog vidare....kul minne!

  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 21:17:05 följande:
    Ehhh... Okej... Så kan det bli ibland

    De två platserna besöks av under tecknad också 
    Brukar frun vara med?
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Abc) skrev 2023-07-24 21:17:42 följande:

    En sak till: plocka upp era jävla kondomer när ni är ute och pippar!


    De ska lämnas hemma!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 21:27:53 följande:
    Brukar frun vara med?
    Jo
Svar på tråden Har du haft sex utomhus?