• Anonym (Otryggirelation)

Tror jag ska bli lämnad för nån bättre

Jag måste bli av med dessa stenålderskänslor. Ja jag tror de är min hjärna som vill fly och som skriker hot när jag o sambon tittar på tv och nån halvnaken eller naken kråmande tjej dyker upp på skärmen., jag blir yr varm och det kryper i kroppen av illamående
    att sambon säger ååh eller andra gulliga ord gör mig galet irriterad.. vill vara nonchalant han bryr dig inte om en manlig person uppträder på skärmen så det är min varningsklocka som ringer.. det känns som om det skulle ske i vårt vardagsrum och jsg snart är lämnad..

tips på vad jag ska göra

boktips? Poddtips. ??

• Svar på tråden Tror jag ska bli lämnad för nån bättre
  • Anonym (??)

men vaddå, menar du att han säger gulliga ord om den han ser på tv? 

• Anonym (Tvärtom)

Om han lämnar dig så vore det bara bra. Man sitter inte och kommenterar kvinnor på det där sättet! Med andra ord borde DU lämna honom för någon bättre!

• Spy

Du kanske skall ligga naken i sängen oftare när han kommer in? 
    Om han kommenterar de tjejjerna som är det på tv:n kanske det är En hint till dig att han vill ha dig så i sängen oftare Flört

• Anonym (0 poddtips)

såvida han inte har märklig humor och vet att du har densamma att han skämtar med sitt åååhhh osv när lite naket dyker upp i tv rutan så är detta respektlöst, smaklöst av honom och för att göra dig osäker. Har han liten hjärna eller vad är hans problem? 

Han borde märka på dig hur det här får dig att må och aldrig mer göra om det om han nu tycker han är lustig på nåt sätt. 

Varför lägger du skulden på dig själv för? 
    Har han bara fått lite uppfostran borde han fatta bättre. 

Vet en kvinna som håller på likadant med sin sambo då jag var där och hörde det. Han svarade inte alls på det, reagerade inte men jag är 100% säker på att det där är emotionell misshandel som föregår i den relationen, hon gör det mot honom och det är ett av de sätt hon gör det på. 

Svar på tråden Tror jag ska bli lämnad för nån bättre