Gravidgraf tempdipp?
Hej alla fina!Jag har en liten fundering på min graf..
Fick en tempdipp som är under mitt streck, vad kan detta bero på? Aldrig varit med om detta förut.
Tacksam för svar, kramar.
Bifogar bild nedan
Maymom - vi började försöka september 2022 och då hade jag en cykel på 41 dagar så jag var helt övertygad om att det gick direkt eftersom jag annars har ganska regelbunden mens.. men det visade sig att ÄL bara hade skett mycket senare.. i december började vi ?på riktigt? med att verkligen timea ÄL korrekt och jag har gjort ganska stora livsstilsförändringar som gjort min cykel mycket mer regelbunden och stark. Men ja än så länge har det inte hänt ett skit ändå 😅
tempen sjönk 0,10 idag så känns avgörande imorgon om tempen stiger eller inte. Mår just nu exakt som alltid dagarna innan mens men har ändå ett litet hopp kvar denna månaden också.
låter kämpigt med MA 😞Och jag håller absolut med om att min situation kunde varit värre ❤️
Hoppas den fortsätter uppåt! Du brukar inte ha spottings? kan ju hoppas det är nidblödning.
håller tummarna för högre temp imorgon Och kommande dagar!
Maymom- och där var det jag som beställt bisolvon!! 😄 har väldigt lite flytningar och egentligen aldrig upplevt äggviteflytning kring ÄL trots att jag ?letat? 😅 men mycket andra vitaminer och kosttillskott äter jag.
tempen steg idag ganska högt! Känns som ett bra täcken. Har dock mycket mensvärk nu idag och tidigare dagar som jag brukar ha innan mens så får se hur detta går. Inga andra symtom alls förutom att jag kissar ofta men vet inte om det är någon inbillningsgrej..
Maymom- och där var det jag som beställt bisolvon!! 😄 har väldigt lite flytningar och egentligen aldrig upplevt äggviteflytning kring ÄL trots att jag ?letat? 😅 men mycket andra vitaminer och kosttillskott äter jag.
tempen steg idag ganska högt! Känns som ett bra täcken. Har dock mycket mensvärk nu idag och tidigare dagar som jag brukar ha innan mens så får se hur detta går. Inga andra symtom alls förutom att jag kissar ofta men vet inte om det är någon inbillningsgrej..
Okej ja det är verkligen individuell symtom som man upptäcka. Jag har just nu ganska mycket mensvärk men tempen fortfarande ovanligt hög för min del (t om 36.6 är ganska högt för mig). Ska testa imorgon eller ikväll inte bestämt. Är ganska nervös 🙈
Okej ja det är verkligen individuell symtom som man upptäcka. Jag har just nu ganska mycket mensvärk men tempen fortfarande ovanligt hög för min del (t om 36.6 är ganska högt för mig). Ska testa imorgon eller ikväll inte bestämt. Är ganska nervös 🙈
Ja fick positivt igår 🙏🏻😍