Köpt blommor till en annan tjej :(
Min man klämmer ut sig för några veckor sedan att han vill skiljas. Han tycker jag är för svartsjuk. Han har alltid under dessa år haft någon tjej vän från jobbet. tränat i hop osv. En dag kom jag att han skrev till en av tjejerna att han var kär i henne.
De jobbade i hop i 2 år efter detta!!
Hon slutade för ca 3 veckor sedan.
Han tycker det är jobbigt att jag påmint honom under dessa åren, då han släppt det nu. Äntligen tänkte jag när tjejen slutade.. att vi kunde lägga detta bakom oss nu och gå vidare.
Vet att det finns en annan tjej på jobbet som är ute mycket, och att hon tjajat om att han ska med ut. Han är också ute ofta. Har ingen aning om de träffats ute.
Han har lovat nämligen att efter detta med den tjejen att just låta tjejens på jobbet stanna på jobbet, frågade han rakt ut om de håller på att skriva en massa.
Han ville inte svara på detta, utan sa att jag måste sluta älta. Han orkar inte detta mer. Han vill skiljas.
Bara några dagar sedan hade min kompis sett honom köpa blommor till den här tjejen som han skrivit med, hon som också ofta är ute. Självklart sa han att det inte är något, men lustigt nog ska hon också skiljas nu.. Men han lovat att det inte är något. Utan han köpte blommorna för att han tyckte synd om henne .