• Sanlin90

Cb plus visade pos efter 5 min sen försvan det

Hej
    idag fick jag ett ptroligt svagt extrastreck på cbs plus test, strecket var där vid 5 Min efter att jag doppat och syntes resten av tiden men sen bara försvan det?!
    är det positivt då eller negativt?
    jag har lite symtom som trött, fick avsmak mot kaffet förut och mensvärksaktig värk men högst oklart nu om jag är gravid.
    tog babyplan test oxå men dom visar ju alltid streck mer eller mindre och det va grå streck på redan innan jag doppa det?
  • Svar på tråden Cb plus visade pos efter 5 min sen försvan det
  • Sanlin90

Det syns precis på bild men såfort man lägger upp något här så dör ju kvaliten?
  • Maymom

Är så vanligt med spök på cb så jag gissar på att det inte är något tyvärr.

• svansmamman

Jag ser tyvärr ingenting på den bilden. CBs manuella tester tenderar ju att ge resultat som många uppfattar som positiva, fastän de inte är det. Därutöver tänker jag att om dina ändå så pass tydliga symptom skulle berott på att du är gravid hade strecket på testet varit synligt positivt, och hade heller inte försvunnit efter testtiden. Min absoluta gissning är att du inte är gravid, men jag hoppas att jag har fel! ❤️

• svansmamman
    svansmamman skrev 2023-06-06 18:53:18 följande:

Jag ser tyvärr ingenting på den bilden. CBs manuella tester tenderar ju att ge resultat som många uppfattar som positiva, fastän de inte är det. Därutöver tänker jag att om dina ändå så pass tydliga symptom skulle berott på att du är gravid hade strecket på testet varit synligt positivt, och hade heller inte försvunnit efter testtiden. Min absoluta gissning är att du inte är gravid, men jag hoppas att jag har fel! ❤️

Vidare tycker jag att bilden du lagt upp ser väldigt redigerad ut, och om så är fallet är det inte möjligt för oss att bedöma då en redigerad bild inte säger något. ❤️
  • Sanlin90

Den är redigerad men det syns på den oredigerade oxå dockninte på den här sidan då den inte gynnar svaga streck direkt hehe.
    provade annan sprt idag som var tvärblankt och som min temp ser ut har jag nog haft äl myyycket senare än jag hoppats
  • svansmamman
    Sanlin90 skrev 2023-06-06 20:23:44 följande:
    Den är redigerad men det syns på den oredigerade oxå dockninte på den här sidan då den inte gynnar svaga streck direkt hehe.
    provade annan sprt idag som var tvärblankt och som min temp ser ut har jag nog haft äl myyycket senare än jag hoppats
    Haha nä Familjeliv har verkligen en tendens att förstöra kvalitén på bilder. Tråkigt att höra att det var blankt, men samtidigt kanske det fortfarande finns en chans om ägglossningen var senare? Jag tänker att då är det kanske inte konstigt att testet var blankt nu, men det kanske är positivt om några dagar. ❤️
  • Sanlin90

Jag börjar misstänka att jag är på äl+4-5 nu då tempen ändå hållt sig över cl med nöd och näppe nu, innan har den dippat med jämna mellanrum så min kropp har nog kämpat

• svansmamman
    Sanlin90 skrev 2023-06-07 08:25:34 följande:

Jag börjar misstänka att jag är på äl+4-5 nu då tempen ändå hållt sig över cl med nöd och näppe nu, innan har den dippat med jämna mellanrum så min kropp har nog kämpat

Då håller jag tummarna hårt som tusan att det tagit sig och att du snart plussar. Måtte tempen hålla sig uppe! 🤞
Svar på tråden Cb plus visade pos efter 5 min sen försvan det