• Mohammmma

    Planen som förstår snälla killen blir en vild varg 🐺 M

    Jag är en man som bor utom länd , 
    jag här ett barn och min kära familj som jag äliska på 4 år försöker lära mig livet är inte på de sätet jag tänka på men hon vet inte att jag har mycket mera erfarnhet mer en henne , nu de livet har blivit lite svårare på grund av hennes plan och tack vara mina nära som känar mig bra dom försöker 
    domma mig för sakar som jag ha inte gört 
    . och jag är jätte normalt och vill inte hämnas på nån men tyvärr jag har tappat min lusst vänta och längta efter henne och jag mår alls inte bra över de som hon holler på och jag tänkar lämna min storta familj har och över ger allt jag har och gå leva nånstans som ingen känner mig , 
    jag har ett barn som är snart 3 år jag äliskar leka men inte leka om hedar för att jag känner det är helt jävigt leka på de setet när man har ett barn och man vet över de leket jag vill över ge allt  
    kanske hon tror jag är red men tyvärr hon vet inte att för farande jag äliskar henne så mycket jag känner så mycket jag gråter över situationen och hon slutar inte 
    snälla kan nån hjälpa och säga vad ska jag göra så de blir bra 
    , en enda sak jag ville säga jag har inte hattar inte kvinnor jag själv har 5 SIS och jag äliskar dom , men jag tycker att hon vill försöka fisa en då bild på mig?


    1331232 pS P
  • Svar på tråden Planen som förstår snälla killen blir en vild varg 🐺 M
  • Anonym (I)

    Läs trådeN och svara om du förtår inte så de ok
    inte svara

Svar på tråden Planen som förstår snälla killen blir en vild varg 🐺 M