• lookout

    Hjälp mig tyda graviditetstest

    Hej! Behöver hjälp att tyda graviditetstest. Min sambo och jag har försökte bli gravida i en evighet nu. Skulle fått mens i lördags (27/5) och den har fortfarande inte kommit idag (30/5). Är alltid regelbunden, men vågar inte hoppas på för mycket. Tog ett RSFU gravtest idag och tolkar det som positivt, men vad tycker ni? Ser jag bara vad jag vill se?

    Tacksam för alla svar!

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda graviditetstest
  • Maymom
    lookout skrev 2023-05-30 07:25:50 följande:
    Hjälp mig tyda graviditetstest

    Hej! Behöver hjälp att tyda graviditetstest. Min sambo och jag har försökte bli gravida i en evighet nu. Skulle fått mens i lördags (27/5) och den har fortfarande inte kommit idag (30/5). Är alltid regelbunden, men vågar inte hoppas på för mycket. Tog ett RSFU gravtest idag och tolkar det som positivt, men vad tycker ni? Ser jag bara vad jag vill se?

    Tacksam för alla svar!

    //


    Ja det är ju positivt, helt klart. Grattis!
  • lookout

    Tack! hoppas verkligen att det är positivt, men vågar inte riktigt tro än eftersom vi har försökt så länge :) Ska ta ett digitalt test imorgon och hoppas på positiva besked!

  • Fjällsockan

    Det där är nog det mest positiva RFSU test jag sett! De verkar ju kräva en del hcg innan de visar något ;) Grattis! 

Svar på tråden Hjälp mig tyda graviditetstest