Bf februari 2024
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Hej! Skulle gärna vilja vara med i fb gruppen men får tyvärr ej kontakt med sb29. Nån annan som kan lägga till folk?
Hej! Skulle gärna vilja vara med i fb gruppen men får tyvärr ej kontakt med sb29. Nån annan som kan lägga till folk?
Hej mitt namn är Jouhline och är 18 år.
jag är beräknad att föda i februari den 11 och detta är min och min sambos fört barn.
Är orolig att något ska gå fel är i vecka 16+5 dagar idag.❤️
Tack mulin. Gav dock inget resultat. Men tack för du försökte
Hej! Hur mår alla?
jag skrev i början av tråden, hade bruna/röda flytningar i tre veckor och var därav väldigt nervös fram till KUB.
Har mått så mycket bättre sedan dess! Mer energi, ingen illamående och kunnat längta efter bebis.
Dags för RUL om tre veckor och det är lite nervöst såklart.
ska ni andra ta reda på könet?
har magen tittat fram?
Hej! Hur mår alla?
jag skrev i början av tråden, hade bruna/röda flytningar i tre veckor och var därav väldigt nervös fram till KUB.
Har mått så mycket bättre sedan dess! Mer energi, ingen illamående och kunnat längta efter bebis.
Dags för RUL om tre veckor och det är lite nervöst såklart.
ska ni andra ta reda på könet?
har magen tittat fram?
Hoppar väl in här jag också, är 34år, väntar första barnet. bf 4/2 👌
Hej tjejer!
Jag fick mitt svaga svaga plus 31/5. Tog ett test idag som säger gravid 2-3 veckor :) då glad ! Det blir nr 3 för mig + 2 bonusar
Hej jag hakar gärna på här i gruppen !
Första, om det nu lyckas, har flera mf bakom mig så ganska rejält traumatiserad, försökt i flera år...
Delar gärna känslor och erfarenheter här :)
Btw 34 år, första :)
Jag plussade på morsdag efter ett tidigt missfall i början av maj. Har vart på tidigt vul och är beräknad 3/2 🥰
är nu i vecka 8 (7+4)
Hej!
Jag ville bara flika in och säga att denna tråd är från förra året (för oss med BF februari 2024) och bebisarna blir väl 4-5 månader nu!
Så kanske bättre att starta en ny med BF 2025 :)
Stort lycka till med alla graviditeter!
Haha såg det lite sent ! Men hoppas det gick bra för er alla :D
Haha såg med det nu! 😂