• HannaAnnaHanna

    Väntar sladdis i december/januari

    Är det någon mer än jag som lämgtar efter en liten sladdis och nu äntligen plussat! Det är på gång!  Så mycket känslor! Är det molvärk så undrar jag om den lille mår bra. Känns inget alls undrar jag om hen är kvar. Fick tisigt missfall förra månaden men denna lilla tog sig snabbt. Låt hen nu hänga kvar....

    Två egna och två bonusbarn längtar efter en liten lilla sladdis. Finns det några fler som väntar sladdis Hjärtaoch vill följas åt?

  • Svar på tråden Väntar sladdis i december/januari
  • Blåbärsris123

    Hej!
    Väntar sladdis i slutet på november😍 Min fjärde men sambos första. Yngsta blir 11 i år så det här var ju ett tag sedan😅 Ska göra NIPT på tisdag då vi är 40+ och längtar till att få se bönan. Och hoppas på ett snabbt och positivt svar, först då kan vi andas ut lite känner jag🙏🏻 


    Hur mår du annars? Vilken vecka är du i? Jag går in i v. 11 imorgon och mår fortfarande väldigt illa och är extremt trött. Hoppas det vänder snart!🙏🏻

  • HannaAnnaHanna

    Åå vad spännande. Du får berätta om det. Vi längtar till första UL som är om tre veckor. Är i vecka 5 nu. Lätt Illamående, molvärk, ömmande bröst trött men lycklig. Är en nervös tid.

  • Blåbärsris123
    HannaAnnaHanna skrev 2023-04-29 14:47:25 följande:

    Åå vad spännande. Du får berätta om det. Vi längtar till första UL som är om tre veckor. Är i vecka 5 nu. Lätt Illamående, molvärk, ömmande bröst trött men lycklig. Är en nervös tid.


    Det ska jag absolut göra! Bara två dagar kvar nu😍
    Vad skönt att ni ska göra ett tidigt UL, blir liksom en bekräftelse på att det faktiskt är något därinne. Javisst är det mycket känslor på en gång, oro, glädje, längtan och allt möjligt. Har ni berättat för barnen att det kommer ett syskon? Mina två äldsta vet, de fattar liksom ändå med tanke på hur jag mår🤢😴😅 11-åringen får veta när vi har fått svar på NIPT om allt ser bra ut. Men hon önskar sig verkligen ett litet syskon (helst lillasyster🤣) så tror hon kommer bli glad. Längtar till att få gå ut med nyheten🥰
  • Lakritsbåten91

    Jag väntar nr 4 i januari. storasyskonen är 10,8 och 5 nu. vi längtar efter ett småsyskon så vi håller tummarna för detta lille pyre.

  • Blåbärsris123
    Lakritsbåten91 skrev 2023-05-07 19:28:25 följande:

    Jag väntar nr 4 i januari. storasyskonen är 10,8 och 5 nu. vi längtar efter ett småsyskon så vi håller tummarna för detta lille pyre.


    Grattis till graviditeten! Mysigt med en sladdis! Vi gjorde NIPT och ul förra veckan och fick se en pigg liten krabat i magen😍 Nu inväntar vi svaret också bara som förhoppningsvis kommer under veckan🙏🏻
Svar på tråden Väntar sladdis i december/januari