Fråga om borderline tjej
Det finns en borderline tjej som blev sur och sedan ledsen eftersom jag var arg på henne och ville inte prata med henne.
Nu är hon helt känslolös och undviker att titta på mig och hälsa. Är det bara att ge upp?
Det finns en borderline tjej som blev sur och sedan ledsen eftersom jag var arg på henne och ville inte prata med henne.
Nu är hon helt känslolös och undviker att titta på mig och hälsa. Är det bara att ge upp?
Du hade tur som slapp träsket. Det finns gott om normala tjejer.
Bara att ge upp VAD?
Alltså att det finns ingen chans att hon kommer att komma tillbaks och prata. Även om jag bara hälsar hur ofta jag kan eftersom de kan inte tänka logiskt.
Om du inte pratar med tjejen för att du är arg - och sen vill ha kontakt med henne igen - då kanske hon tycker att du inte riktigt vet vad du vill? Framför allt i ett tidigt skede, i en ny kontakt, så tar man egentligen beslutet om man är intresserad av en person eller inte. Och om man är intresserad, så brukar man inte inte prata med personen. Om du var arg på henne direkt i början - det är nog en anledning att bryta där. Om du hade en bra anledning alltså.
Nu vet jag ju inte hur länge du inte pratade med henne.....
Alltså att det finns ingen chans att hon kommer att komma tillbaks och prata. Även om jag bara hälsar hur ofta jag kan eftersom de kan inte tänka logiskt.
Ja, men hon är borderline. De är knepiga och inte normala. Jag har inte pratat med henne på 4 månader. Jag var arg, det var ingen småsak.
Ja, men hon är borderline. De är knepiga och inte normala. Jag har inte pratat med henne på 4 månader. Jag var arg, det var ingen småsak.
Hennes borderline är inget problem i det senare du beskriver.
Du valde att inte prata med henne på 4 månader och hon valde att gå vidare.