• Anonym (Mystik)

Vad skulle få dig att vara otrogen?

Som rubriken lyder, vad skulle kunna få dig att vara otrogen? Och med samma person? Har någon erfarenhet?

• Svar på tråden Vad skulle få dig att vara otrogen?
  • Anonym (Dröm i uppfyllelse)
    Anonym (Mystik) skrev 2023-03-05 16:52:15 följande:

Som rubriken lyder, vad skulle kunna få dig att vara otrogen? Och med samma person? Har någon erfarenhet?

Med samma person???

Jag skulle nog kunna vara otrogen om någon av de kändisar eller superstjärnor jag saglar över skulle raggat på mig. Också om en viss person som jag aldrig kommit över hade föreslagit just en sådan natt som är den ultimata dejten som vi båda ville uppleva men aldrig fick möjlighet till.

YOLO;)
  • Anonym (Dröm i uppfyllelse)
    Anonym (Dröm i uppfyllelse) skrev 2023-03-05 21:12:40 följande:
    Med samma person???

Jag skulle nog kunna vara otrogen om någon av de kändisar eller superstjärnor jag saglar över skulle raggat på mig. Också om en viss person som jag aldrig kommit över hade föreslagit just en sådan natt som är den ultimata dejten som vi båda ville uppleva men aldrig fick möjlighet till.

YOLO;)
    Vill tillägga att jag unnat mina partners samma chans om de velat. Ser det som en engångsgrej som man kan unna den man älskar.
  • Anonym (Räkan)

Har inte haft en tanke på att vara otrogen i ett snart 20 årigt förhållande fram tills nu. Den senaste tiden hade jag gjort det om jag skulle få möjlighet.
    Jag skulle vilja veta vad jag missar innan jag bestämmer mig för sexlöshet eller skiljas.

• Anonym (jag)
    Anonym (Mystik) skrev 2023-03-05 16:52:15 följande:

Det enda jag kan komma på är en pistol mot huvudet... i ALLA andra falla skulle jag hellre skilja mig rakryggad än att smyga runt bakom ryggen som en feg kackerlacka
  • Anonym (Kalle)

När min sambo går ut till krogen med kort kort på sig utan trosor och låter andra killar sitta och ta på henne..vist att ja kan bli lite kåt av att andra killar tänder på henne men då har jag rätten till att vara otrogen så vi brukar faktiskt komma hem med varsin hon en kille och ja en tjej jag tänder så fruktansvärt mycket på min tjej och älskar henne men hon säger att det ökar våran sexlust när man har sex med andra jo vist kanske det gör det sen när vi kommer hem så kanske han har sex med den tjejen jag tagit med mig å jag får ha sköna stunder ihop med min tjej eller antingen så knullar vi både den tjej som ja haft med mig hem så  ligger hon och slickar min tjej sambo och det är upphetsade så härligt att få hångla med henne då när hon slickat en våt fitta på min tjej

• Anonym (10 år yngre make)

Min make för tio år sedan, en klon fast yngre hade jag nog haft svårt att säga nej till. Från innan han tappade håret (han hade jättefina ljusbruna lockar som blev nästan som platinablonda slingor på somrarna, saknar hans hår). Dessutom har hans muskler krympt litegrann. Men förutom det finns nog ingen.

Svar på tråden Vad skulle få dig att vara otrogen?