• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:42:17 följande:
    Snygga män har inga behov av att blotta sig för kvinnor för de får redan bekräftelse av det motsatta könet. Endast fulingar, desperata efter att någon ska se dem. 
    Sommarjobb ger pengar och är tillfälligt.  Vart ska alla pojkar som väntar på att rycka in i lumpen annars ta vägen menar du?
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 23:53:12 följande:
    Sommarjobb ger pengar och är tillfälligt.  Vart ska alla pojkar som väntar på att rycka in i lumpen annars ta vägen menar du?
    Som sagt. Snygga män behöver inte oroa sig för något. Fula slemgubbar blottar sig. Såna som aldrig får nån uppmärksamhet ändå och blir desperata. 
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:57:27 följande:
    Som sagt. Snygga män behöver inte oroa sig för något. Fula slemgubbar blottar sig. Såna som aldrig får nån uppmärksamhet ändå och blir desperata. 
    Jag tror bestämt att damen blandar ihop två olika saker nu.

Snygga män är väl också i behov av pengar? Med tanke på dagens inflation och hopplösa lånevillkor, så måste man ju få en hyfsad start någonstans i början av sitt vuxna liv...
    Snäll? Definiera snälla...
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:26:27 följande:
    Jag tror bestämt att damen blandar ihop två olika saker nu.

Snygga män är väl också i behov av pengar? Med tanke på dagens inflation och hopplösa lånevillkor, så måste man ju få en hyfsad start någonstans i början av sitt vuxna liv...
    Fast ingen normal kvinna är intresserad av att betala en man för att blotta sig. Det är du som inte fattar nåt. 
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-04 00:29:45 följande:
    Fast ingen normal kvinna är intresserad av att betala en man för att blotta sig. Det är du som inte fattar nåt. 
    Jag tror mig veta, men inte alla som vill erkänna det bara... 😇

Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:33:13 följande:
    Jag tror mig veta, men inte alla som vill erkänna det bara... 😇
    Antar att de där fulingarna sjunger om sina önskedrömmar - att kvinnor ska vilja se deras fula småspikar. Irrelevant. 
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-04 00:41:30 följande:
    Antar att de där fulingarna sjunger om sina önskedrömmar - att kvinnor ska vilja se deras fula småspikar. Irrelevant. 
    Förstår inte varför du har något emot naturens gåva och som 90% av befolkningen uppskattar. Räcker enbart enbart att ge sig sig ut på stan så finns där en bronsstaty med en naken herre till allmän beskådan.

Lite pryd verkar du ändå vara...
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:48:05 följande:
    Förstår inte varför du har något emot naturens gåva och som 90% av befolkningen uppskattar. Räcker enbart enbart att ge sig sig ut på stan så finns där en bronsstaty med en naken herre till allmän beskådan.

Lite pryd verkar du ändå vara...
    Typ 100% av kvinnor vill inte se andra mäns (än sin egen) skinnspikar blottade. 

Det är inte kvinnor som skapat såna statyer utan manliga konstnärer som tänder på män. 

Nej. Du är däremot inte så lite vrickad som försvarar män som sexuellt ofredar kvinnor genom att blotta sig. 
  • Snälla Killen

Du fattar fortfarande inte att du har hamnat inom en troll-tråd 😅😅😉

Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:58:27 följande:

Du fattar fortfarande inte att du har hamnat inom en troll-tråd 😅😅😉

Och du fattar fortfarande inte att trolltrådar inte är tillåtna på forumet.
  • Snälla Killen

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

Snälla Killen skrev 2025-07-04 01:10:04 följande:

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

Den enda humorbefriade parten här är ju du som ser nån humor i att skämta om sexuellt ofredande. 

Och det är fortfarande inte tillåtet med oseriösa trolltrådar.
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 20:50:09 följande:
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
    PunkPyret skrev 2025-07-04 15:42:57 följande:
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
    Obegåvade människor som skapar obegåvade skräptrådar har dock hamnat på helt fel forum.
  • Meddelande borttaget
  • Snälla Killen

Jag tyckte också att detta var en riktig skräptråd till en början och tycker fortfarande att den är det.

Men jag börjar förstå varför den fortfarande "hänger" kvar 🙃

• Anonym (Trekantig gubbe)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-26 22:15:45 följande:
    Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

Jag hade haft svårt att sluta skratta
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?