• Anonym (......)

Otrohet på kryssning

Min man åkte på kryssning för ungefär en månad sen. Jag fick en klump i magen redan innan han skulle åka då jag såg att hans ex också skulle åka. Dock är det ett avslutat kapitel sen 10 år tillbaka, och hon har inte det utseendet han attraheras av(enligt honom) men fick ändå ont i magen då han flirtat med tjejer på nätet. Efter kryssningen får jag en förfrågan på messenger. Det är hans ex......... hon skriver till mig och berättar att han kom fram till henne och började prata och sa att hon va snygg. Men att hon hade langat dissen till honom, men att han tog kontakt 2 gånger. Hon småpratade bara för att vara artig då dom är ex, men att inget hände. Jag konfronterade min kille och han sa att han inte alls har nåt minne av att han smickrat henne eller tagit kontakt med henne. Men att dom bara pratade lite som vänner. Dock har hon ingen anledning att ljuga, hon är gift och har barn idag, och de va hon som lämnade honom dessutom... Finns ingen anledning till att ljuga ihop nåt och vara bitter? 
    En sak jag också tyckt varit lite konsigt. Min man är inte mån om sitt yttre alls, duschar sällan, byter underkläder för sällan mot vad man ska. Fixar sin frisyr och skägg så sällan att de växer ut som en grottmänniska ... medans inför kryssningen gick han till barberaren, fixade sitt hår, köpte nya kläder och skor också. Fattar att man vill vara fräsch och så , men sån kontrast... han fixar aldrig upp sig för mig, inte ens när vi går ut och äter.... Får känslan av att han ville ligga med henne då han inte verkar gilla att ha sex med mig.... Vad tror ni? Ljuger hon eller han? Tror ni han haft en tanke på otrohet? Är det oskyldigt att smickra sitt ex och ta kontakt med personen på en kryssning?? Va hade hänt om hon nappat? Hade dom legat eller bara pratat vidare? Vet att ingen har facit men vill gärna spekulera i vad ni tror

• Svar på tråden Otrohet på kryssning
  • Anonym (Ks)

Men sluta, är detta ett trollinlägg eller? Alltså euw, TS, du har väl ett högre egenvärde än en snubbe som uppenbart har noll respekt för dig (flirtar med andra upprepade gånger), inte engagerar sig för dig och dessutom inte kan sköta sin hygien. 

Alltså nej. nej nej nej 

• Anonym (......)
    Anonym (Ks) skrev 2023-02-26 00:45:19 följande:

Men sluta, är detta ett trollinlägg eller? Alltså euw, TS, du har väl ett högre egenvärde än en snubbe som uppenbart har noll respekt för dig (flirtar med andra upprepade gånger), inte engagerar sig för dig och dessutom inte kan sköta sin hygien. 

Alltså nej. nej nej nej 

Nej det är inte ett trollinlägg.... Han flirta men rätt oskyldigt, Sexprat med tjejer han aldrig kommer ha en chans att träffa, som bara lurade han på att betala mer pengar för att skicka meddelande, tjejerna såg ut som modeller. Så han har inte fått till det i verkligheten. Men har inte hittat nåt tecken på otrohet på flera år, så blev helt paff när det här hände på kryssningen, då jag trott hans försök till otrohet var över sedan länge. Men att smickra behöver ju inte betyda att han ville ligga med henne, dom är ju ex av en anledning. Men blir ändå nojig, då de är fel att smickra andra tjejer när man har tjej tycker jag. Han har alltid varit obrydd om sitt utseende, men brydde sig väldigt mkt inför kryssningen...
  • Idadenfina02

klart han ville ligga, han va sugen

• Idadenfina02

han skiter i dig heelt

• Anonym (Ks)
    Anonym (......) skrev 2023-02-26 00:50:11 följande:
    Nej det är inte ett trollinlägg.... Han flirta men rätt oskyldigt, Sexprat med tjejer han aldrig kommer ha en chans att träffa, som bara lurade han på att betala mer pengar för att skicka meddelande, tjejerna såg ut som modeller. Så han har inte fått till det i verkligheten. Men har inte hittat nåt tecken på otrohet på flera år, så blev helt paff när det här hände på kryssningen, då jag trott hans försök till otrohet var över sedan länge. Men att smickra behöver ju inte betyda att han ville ligga med henne, dom är ju ex av en anledning. Men blir ändå nojig, då de är fel att smickra andra tjejer när man har tjej tycker jag. Han har alltid varit obrydd om sitt utseende, men brydde sig väldigt mkt inför kryssningen...
    Troll eller så har det liksom helt brunnit i hjärnan. Att han smickrar andra tjejer när ni är i relation är tillräckligt hänsynslöst. Han skiter i dig. Du försvarar honom. Vad är poängen med tråden? 
  • Anonym (......)
    Anonym (Ks) skrev 2023-02-26 01:11:25 följande:
    Troll eller så har det liksom helt brunnit i hjärnan. Att han smickrar andra tjejer när ni är i relation är tillräckligt hänsynslöst. Han skiter i dig. Du försvarar honom. Vad är poängen med tråden? 
    Har väl tyvärr flyttat fram gränserna? förvarar inte. Tycker det han gjort är fel och det skrev jag. Vill bara höra va ni andra tror? om han ville gå i säng med exet eller bara inte?
  • Anonym (Z)
    Anonym (......) skrev 2023-02-26 01:20:35 följande:
    Har väl tyvärr flyttat fram gränserna? förvarar inte. Tycker det han gjort är fel och det skrev jag. Vill bara höra va ni andra tror? om han ville gå i säng med exet eller bara inte?
    Klart han hade tagit chansen om han bara fått den.
  • Anonym (Beast)

På det du skriver så kan inte jag i alla fall detektera någon otrohet. Han ville väl känna sig snygg inför trippen, han ville väl flörta, kanske känna att -du vet inte vad du går miste om- känslan till exet, därav flörten med att ge henne en komplimang. (hon kanske hade fixat till sig lite extra inför kryssningen) Han ville väl putsa på egot.

Att han sen tar steget till otrohet är en annan sak. Tycker att ens partner kan flörta oskyldigt. Att han sen inte berättar det för dig är väl självklart.

• Anonym (Nej)

Känner igen denna tråden. Du har skrivit en exakt likadan förut eller hur? Och även andra trådar om hans beteende? 

Du vet ju att du inte kan lita på honom men söker bekräftelse som intygar annat. Du borde enligt mig packa dina väskor och aldrig se tillbaka. Det finns någon där ute som värderar dig och kan vara dig trogen. 

• Anonym (Lollo)

Alltså folk på FL är så gränslösa i sina förhållanden...... inte så konstigt att det blir såhär då. SÄTT GRÄNSER!

• Mimosa86

Han beter sig gränslöst både mot dig och exet.

Ja, det finns inga tvivel om att han ville ligga med exet.

Det är inte henne han ska uppvakta utan du, varför gör han inte det?? Er relation verkar inte må bra alls.

varför accepterar du detta?

• Idadenfina02
    Mimosa86 skrev 2023-02-26 09:32:51 följande:

Han beter sig gränslöst både mot dig och exet.

Ja, det finns inga tvivel om att han ville ligga med exet.

Det är inte henne han ska uppvakta utan du, varför gör han inte det?? Er relation verkar inte må bra alls.

varför accepterar du detta?

Så man vill ligga med alla man smickrar?? hm 
  • Anonym (bisarrt)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-02-26 09:05:38 följande:

Alltså folk på FL är så gränslösa i sina förhållanden...... inte så konstigt att det blir såhär då. SÄTT GRÄNSER!

Haha, ja verkligen... jag trodde att folk generellt sett var någorlunda rationella... tills jag började läsa på FL, ibland undrar man om folk hittar på eller om det är på riktigt... vissa gerejer är ju helt jäkla bisarra.
  • Ordinär Man

Självklart låg han med henne. Sex med ex är bland det bästa. Nytt och spännande, samtidigt som man känner varandra och vet vad vi tycker om. Och inga som helst baktankar om eventuella relationer. Bara njutning!

Antagligen tog hon ihop det med dig, för att folk såg dem tillsammans. För att stoppa eventuell ryktesspridning om vad de kan ha gjort, v redan innan det startat.

Men jag tycker det är bättre att du förstår nu, och med en gång. Så du kan unna din man lite.

• Anonym (K)

Jag tror att hon talar sanning och han ljuger. Jag tror inte de har legat med varandra. Jag tror han ville ligga på kryssningen, med exet eller med vem som helst öht. Lämna idioten.

• Anonym (Z)
    Anonym (K) skrev 2023-03-03 21:51:11 följande:

Jag tror att hon talar sanning och han ljuger. Jag tror inte de har legat med varandra. Jag tror han ville ligga på kryssningen, med exet eller med vem som helst öht. Lämna idioten.

Håller med
Svar på tråden Otrohet på kryssning