Otrohet på kryssning
Min man åkte på kryssning för ungefär en månad sen. Jag fick en klump i magen redan innan han skulle åka då jag såg att hans ex också skulle åka. Dock är det ett avslutat kapitel sen 10 år tillbaka, och hon har inte det utseendet han attraheras av(enligt honom) men fick ändå ont i magen då han flirtat med tjejer på nätet. Efter kryssningen får jag en förfrågan på messenger. Det är hans ex......... hon skriver till mig och berättar att han kom fram till henne och började prata och sa att hon va snygg. Men att hon hade langat dissen till honom, men att han tog kontakt 2 gånger. Hon småpratade bara för att vara artig då dom är ex, men att inget hände. Jag konfronterade min kille och han sa att han inte alls har nåt minne av att han smickrat henne eller tagit kontakt med henne. Men att dom bara pratade lite som vänner. Dock har hon ingen anledning att ljuga, hon är gift och har barn idag, och de va hon som lämnade honom dessutom... Finns ingen anledning till att ljuga ihop nåt och vara bitter?
En sak jag också tyckt varit lite konsigt. Min man är inte mån om sitt yttre alls, duschar sällan, byter underkläder för sällan mot vad man ska. Fixar sin frisyr och skägg så sällan att de växer ut som en grottmänniska ... medans inför kryssningen gick han till barberaren, fixade sitt hår, köpte nya kläder och skor också. Fattar att man vill vara fräsch och så , men sån kontrast... han fixar aldrig upp sig för mig, inte ens när vi går ut och äter.... Får känslan av att han ville ligga med henne då han inte verkar gilla att ha sex med mig.... Vad tror ni? Ljuger hon eller han? Tror ni han haft en tanke på otrohet? Är det oskyldigt att smickra sitt ex och ta kontakt med personen på en kryssning?? Va hade hänt om hon nappat? Hade dom legat eller bara pratat vidare? Vet att ingen har facit men vill gärna spekulera i vad ni tror