Utåtagerande efter umgänge
Varför är han så utåtagerande varje gång han varit på umgänge med sin pappa ? Han slåss, biter, slänger sönder saker mm. När han inte varit där är det aldrig så här. Hållt på en längre tid nu.
Pappa och jag har en ok relation men pappa är inte snäll vid mig därav är vi inget par. Pojken är två år. Pappa har mycket humör och är mer intresserad av mig än våran son. Jag har pratat om detta med familjerätten osv men dem beordrar då mig vara med på umgänget och det har jag varit i perioder för det offrar jag gärna för han ska ha det bra. Men då är det ofta att pappa är elak mot mig trotts vi är ute offentligt och jag försöker inte visa det för våran son men pappa håller inte inne med vad han känner och det blir ofta fel då med för då går han in för skydda mig på något vis.
Han har fått märkliga frågor från familjerätten som inte förstår varför han inte vill följa med honom hem och han får panik så fort jag går därifrån. Hämtar han hör har det gått lite bättre men i min värld är det något som händer där borta och jag vet inte vad jag ska göra härnäst. Så snälla inga påhopp för jag har pratat med socialen , familjerätt och bvc. Är rädd att pappa kommer göra mig illa om jag håller han undan honom. För jag vill sonen ska kunna ha sin pappa i sitt liv men hans humör skiftar så ofta att det är svårt och veta när det är bra. Och tänker att det han visar på hemma nu är väl tecken att något inte är bra.