• Väntarochväntar8

Hjälp att tyda ägglossningstest

Såg att jag möjligtvis la in detta inlägg i fel tråd (ny här). Men någon som kan hjälpa mig att tyda dessa ägglossningstest tack? De vänstra togs igår och de två andra idag. Är dom positiva? Isåfall när ska vi försöka? Första gången jag använder mig av dessa.

• Svar på tråden Hjälp att tyda ägglossningstest
  • Väntarochväntar8

Den med pilen tog jag precis nu, den borde va positiv va? Ser iallafall ut som den är mörkare än kontrollsträcket 

• Väntarochväntar8

Ingen som har erfarenhet?
    Ni får gärna svara även om de är negativt 🙂 vill så gärna att de ska va positivt men självklart vill jag veta om de inte stämmer.

• Lillfia989

Det ser ut att vara positivt! från första positiva ägglossningstestet så släpper ägget 24-36 timmar framåt! Vore jag du skulle jag mysa idag, imorgon och måndag! 

du kan fortsätta testa om du vill för att se när testerna blir negativa för att vara säker när ägglossingen skett! 

vi har ägglossing typ samtidigt Oskyldig

har du genomskinliga flytningar ? 

• Väntarochväntar8
    Lillfia989 skrev 2023-02-11 15:21:14 följande:
    Sådär ser mina positivts ägglossningstest ut! 
    Vad roligt! Ja jag har genomskinliga flytningar och ganska mycket av de (förlåt för mycket info!)

Spännande att vi har samtidigt, då kan vi följas åt 😇
  • Väntarochväntar8

Igårkväll och nu på morgonen är dom negativ. När hade jag ägglossning då? Någon som vet? De till höger är från igårkväll o idag
Svar på tråden Hjälp att tyda ägglossningstest