• sirikit

Tips på medicin mot ångest och Depp?

Idag 22:47
    sirikit
    Hej, jag går i tankar om att byta mediciner då ja inte tycker de har samma effekt längre.de mediciner jag äter är voxra som skulle hjälpa mot min energilöshet och bli piggare. Nästan som add-medecin som läkaren sa.sedan tar jag cymbalta mot receviederande depression, ångest, oro. Zolpidem mot sömnstörningar. (Jag tar även 3 olika blodtryckssänkande tabletter i lågdos). Jag vill prova några nyare lälemedel med bättre effekt. Har ni några förslag så mottager jag tacksamt! Sen har jag ju ätit andra depressiva mediciner tidigare som jag inte vill ta igen: cipramil  cipralex, mirtazapin, zoloft
    Newbie
  • Svar på tråden Tips på medicin mot ångest och Depp?
  • Zorrorro

Cymbalta zolpidem och blodtrycksänkande kan ju alla ge trötthet som biverkan

• Anonym (typisk)
    sirikit skrev 2023-01-24 00:01:32 följande:
    Tips på medicin mot ångest och Depp?

Idag 22:47
    sirikit
    Hej, jag går i tankar om att byta mediciner då ja inte tycker de har samma effekt längre.de mediciner jag äter är voxra som skulle hjälpa mot min energilöshet och bli piggare. Nästan som add-medecin som läkaren sa.sedan tar jag cymbalta mot receviederande depression, ångest, oro. Zolpidem mot sömnstörningar. (Jag tar även 3 olika blodtryckssänkande tabletter i lågdos). Jag vill prova några nyare lälemedel med bättre effekt. Har ni några förslag så mottager jag tacksamt! Sen har jag ju ätit andra depressiva mediciner tidigare som jag inte vill ta igen: cipramil  cipralex, mirtazapin, zoloft
    Typisk sak som du ska diskutera med din läkare. 
  • Anonym (Glenn Elofsson)

Det är så individuellt så att ingen kan tipsa om något som fungerar.
    Jag tar Voxra och den har gjort mig ngt mer aktiv. Någon annan klarade inte av biverkningarna och slutade med Voxra.

Vi är alla olika. Bara expertis som kan hjälpa dig rätt.

Svar på tråden Tips på medicin mot ångest och Depp?