• Anonym (Kille 15 år)

Har Ni hår runt snoppen/musen?

Har Ni hår runt snoppen/musen och när fick Ni hår runt snoppen/musen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har Ni hår runt snoppen/musen?
  • Anonym (Snubbe)

När vi ändå e på ämnet. Hur minns ni andra det? Alltså grejen är att jag kommer ihåg det som att det växte ut ganska fort? Från att jag var len och inte hade nåt hår alls till en liten buske där nere. Det kanske inte va så. Kanske va mer utdraget och tog tid vad vet jag, men jag minns att det mera sa poff ungefär så fanns det där. 

Kommer jag ihåg fel? Eller var det så för fler?

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Snubbe) skrev 2023-01-21 23:43:32 följande:

När vi ändå e på ämnet. Hur minns ni andra det? Alltså grejen är att jag kommer ihåg det som att det växte ut ganska fort? Från att jag var len och inte hade nåt hår alls till en liten buske där nere. Det kanske inte va så. Kanske va mer utdraget och tog tid vad vet jag, men jag minns att det mera sa poff ungefär så fanns det där. 

Kommer jag ihåg fel? Eller var det så för fler?

Du minns nog rätt. Var samma för mig. Minns att jag på våren hade fått några strån. Sen under sommarlovet så blev det som en explosion och hade som en "buske" när vi började på hösten. Minns att jag tyckte jag var så cool att jag hade fått buske och va stor nu. 
  • Anonym (Clean)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-01-22 10:43:59 följande:
    Du minns nog rätt. Var samma för mig. Minns att jag på våren hade fått några strån. Sen under sommarlovet så blev det som en explosion och hade som en "buske" när vi började på hösten. Minns att jag tyckte jag var så cool att jag hade fått buske och va stor nu. 
    Ja då var du cool då, sen gick åren och då en dag när du rakat bort allt, så var du cool på nytt.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Clean) skrev 2023-01-22 10:53:42 följande:
    Ja då var du cool då, sen gick åren och då en dag när du rakat bort allt, så var du cool på nytt.
    Men nu är min buske där och kommer stanna där. Är numera helt orakad och trivs med det
  • Aixam

En kvinna med buske tänder mig mer än en slätrakad.
    Enrakad får mig att tänka på minderåriga.

• Anonym (Öhhh?)

Enrakad?? Eller en rakad???

• Anonym (Pernilla)
    Aixam skrev 2023-09-04 22:45:36 följande:

Jamen stort grattis 
  • Anonym (Clean)
    Aixam skrev 2023-09-04 22:45:36 följande:

En renrakad till middag föredrar jag före en pubeshårsmiddag, alla dar i veckan!
  • Anonym (Just me)

Jag rakar allt omkring, men sparar lite mitt på. Om mannen är rakad är det helt okej. Orakad så önskar jag lite grooming. Jobbigt å få det i halsen 😳😅

• Anonym (Snyggmorsa)

Renrakad sen 18-årsåldern, är 46 nu

• Anonym (Q37)

Jag fick väl första håren vid 11. Nu är det som en otrimmad skog där nere. Enkla anledningen, orkar fan inte hålla efter längre. 

• Anonym (Linda)

Jag är född 1993 och jag rakar bort rubbet för jag hatar könshåret 

• Pixie99

Jag tog bort det permanent med laser för länge sedan och är sedan dess helt len och slät.

• Anonym (Pernilla)

Helvaxar rubbet på salong varje månad sedan länge.
    Började raka vid 18 är 55 idag.

Aldrig någonsin mera hår - såå mycket skönare och snyggare hårfri 

• Anonym (Man 53 år make)

Man: rakad.

Min fru: rakad (tidigare orakad)

Jag, mannen, är glad att hon började raka, mycket trevligare vid oralsex!
    Men å andra sidan så var hon orakad under de första 30 (!) åren vi levt tillsammans och det gick ju det också. Hon ville inte tala då, men nu gillar hon det också.

Svar på tråden Har Ni hår runt snoppen/musen?