4 åringens sömn är hopplös
Har ett problem jag behöver bolla.
Min fyraåring har sen Han var bebis haft svårt att komma till ro och sova. En nattning tar mellan 2-5 timmar varje kväll och jag har verkligen försökt allt.
Vi har försökt saga, ljudbok, avslappnade ljud, sova själv, samsova, ingen tv innan, kvällsmål, vila på dagen, inte vila på dagen, åka bil för att somna Och Så mycket mer. Han säger själv att han tycker det är jobbigt, att det är jättesvårt att sova och han inte tycker om att det är såhär.
Har påtalat det här för BVC men har alltid fått svaret ?det går över?. Sist vi var där sa jag att både jag och storasyster på fem år är desperata nu för hon störa även av det här väldigt mycket.
Han somenar sent, vaknar under natten och går upp tidigt vilket blir en ond spiral och han blir på dåligt humör och hsr svårt att hantera sina känslor.
Fick tipset av BVC att läsa en bok om trots och kontakta någon stödgrupp vi kommunen som kan hjälpa till med trots. har självklart ansökt om att få tid hos dem men lär ta tid.
vi har återbesök hos BVC i Februari men jag känner att det här är ohållbart. Hjälp mig, vad mer kan jag försöka?